افزايش شوق ياددهی / يادگيری دردبيرستان های فرهنگ شهرتهران
منابع انسانی دبيرستان های فرهنگ شهر تهران بر افزايش شوق ياددهی – يادگيری متمركز می شوند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ،در راستای برنامه های استقرار مطلوب نظام جديد آموزشی در دوره دوم متوسطه و با عنايت به نقش موثر منابع انسانی در توسعه رشته علوم انسانی،اداره آموزش متوسطه نظری به همت كارگروه تخصصی شماره 4 مديران دبيرستان های فرهنگ همايش شوق ياددهی – يادگيری را با حضورمديران ، دبيران و معاونان آموزشي اين مدارس به ميزباني دبيرستان فرهنگ دخترانه مكتبی منطقه 16 برگزار کرد .
در اين برنامه ضمن تاكيد بر چرخش های تحول آفرين در سند تحول بنيادين ،تاثير انگيزه دروني مربی و يادگيرنده در مراحل طراحی آموزشی ، تدوين طرح درس سالانه ، نگارش و اجراي طرح درس روزانه ، حلقه های درس پژوهی و ارزشيابی تحصيلی مورد بررسی قرار گرفت.
در اين برنامه ضمن تاكيد بر چرخش های تحول آفرين در سند تحول بنيادين ،تاثير انگيزه دروني مربی و يادگيرنده در مراحل طراحی آموزشی ، تدوين طرح درس سالانه ، نگارش و اجراي طرح درس روزانه ، حلقه های درس پژوهی و ارزشيابی تحصيلی مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *