خودرویی که تکذیب شد و 30 میلیونی که کاهش پیدا می‌کند/ پاداش طلایی‌های کاراته چقدر است؟!

5:20 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۱۳۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
وعده پاداش ویژه به طلایی‌های کاراته عملی نخواهد شد و خبری از اهدای خودرو نیست و به نظر می‌رسد مبلغ پاداش نقدی هم کمتر از 30 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، چندی پیش اخباری در خصوص اهدای یک دستگاه خودرو به طلایی‌های کاراته ایران در میدان جهانی به گوش می‌رسید که سرپرست فدراسیون کاراته این موضوع را تکذیب کرد.

پس از این موضوع اعلام شد که تمام مدال آوران جهانی، جوایز نقدی دریافت خواهند کرد. شنیده‌ها حاکی از این بود که فدراسیون کاراته برای نفرات نخست هر وزن 30 میلیون تومان و دارندگان مدال برنز هم مبلغی حدود 15 میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته است که گویا این مبالغ مورد تأیید مسئولان فدراسیون نیست.

برخی از اعضای کادرفنی و ملی‌پوشان کاراته در مصاحبه‌های اخیر خود به وعده پاداش 30 میلیون تومانی اشاره کردند و شنیده‌ها حاکی از این است که سرپرست فدراسیون کاراته پیش از دیدارهای روز پایانی این قول را به ملی‌پوشان داده است.

در روزهایی که کاراته ایران روی ریل خوشبختی حرکت می‌کند، داستان «کی بود کی بود من نبودم» برای اهدای جوایز به نکته جالبی تبدیل شده و گویا هیچکس در کاراته، خبری را که همه شنیده‌اند را نشنیده است!

اینکه سرپرست فدراسیون کاراته قصد دارد تا از طریق اسپانسر برای مدال آوران میدان جهانی خود جوایزی در نظر بگیرد حرکت قابل تقدیری است اما بهتر است یا وعده‌ای به ملی‌پوشان داده نشود یا اگر قولی داده شد به آن جامه عمل پوشانده شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *