فعالیت سامانه توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی تا 20 اسفند/فروش کتاب های کمک آموزشی از طریق سامانه

9:23 - 07 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۷۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش آموزان مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی می توانند از طریق سامانه توزیع الکترونیکی کتاب های درسی،کتاب های کمک آموزشی و لوح فشرده خود را دریافت کنند.
فعالیت سامانه توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی تا 20 اسفند/فروش کتاب های کمک آموزشی از طریق سامانهلیندا نیک روش مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت: سامانه فروش و توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی ابتدایی و پیش دانشگاهی از 16 فروردین راه اندازی شده است.
 
وی افزود: 97 درصد دانش اموزان کتاب های درسی خود را از طریق این سامانه خریداری و دریافت کردند و آن درصد کمی که موفق به اخذ کتاب های خود نشدند جزو عشایر محسوب می شدند.

مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت:در سال جاری برای چگونگی  دریافت کتاب های دانش آموزانی که در مناطق محروم تحصیل می کنند فعالیت هایی صورت گرفت.دراین خصوص برنامه ریزی شد تا از طریق مسئولان آموزش و پرورش کتاب ها به دست  دانش آموزان در مناطق محروم برسد.

وی در پایان اظهار داشت:در حال حاضر دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و پیش دانشگاهی می توانند از طریق این سامانه اقدام به دریافت کتاب های کمک آموزشی و لوح های فشرده آموزشی کنند. فعالیت سامانه  فروش و توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی و اموزشی ابتدایی و پیش دانشگاهی تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *