ارث رنو از روسیه به ایران رسید/ رفع مشکلات تندر ۹۰ در استپ وی
مدیر بازاریابی محصول رنو پارس: تمام نقایص فنی سیستم گیربکس و انتقال قدرت تندر ۹۰ در ساندرو استپ وی بر طرف شده است.
به گزارش، امین برقی، مدیر بازاریابی محصول رنو پارس، درباره این محصول گفت: گروه رنو با سه برند رنو سامسونگ، داچیا و رنو در کشورهای مختلف حضور دارد. لوگوی داچیا در کشورهای اروپای شرقی استفاده می شود و لوگوی رنو سامسونگ نیز در کره استفاده می شود. رنو ساندرو استپ وی با لوگوی داچیا تولید شده و چون مورد استقبال قرار گرفت با لوگوی خود رنو در بازارهای مختلف حضور پیدا کرد.
وی ادامه داد: استپ وی دو نسل دارد که نسل جدید آن تحت عنوان لوگان جدید در مرحله تولید قرار دارد و استپ وی که به تازگی رونمایی شده حاصل نسل اول است که در دوران تحریم و در سال 2012 طی تفاهمنامه ای میان سایپا و رنو پارس، پروژه تولید آن کلید خورد و دو سال بعد از اینکه پروژه آغاز شده بود، در دنیا ارائه شد.
برقی با تاکیده به اینکه برگشت به عقب امکان نداشت، تصریح کرد:«شیفت کردن پروژه به سمت نسل جدید به دلیل هزینه های بالای مالی امکان پذیر نبود بنابراین برنامه داریم که در سال های آینده نسل جدید آن را به بازار ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه ساندور استپ وی مورد پسند مشتریان است، تصریح کرد:«در این محصول ارتفاع از کف خودرو نسبت به ساندرو 21 میلی متر افزایش پیدا کرده و سیستم تعلیق و گیربکس تقویت شده است. گیربکس این محصول موجب کاهش مصرف روغن داخل گیربکس شده است. همچنین با تغییر سیستم پولوس، دیگر مشکلات ساندور و ال 90 را ندارد.
طبق آنچه که مدیر بازاریابی محصول رنو پارس می گوید؛ تولید این محصول در همه کشورها متوقف شده و فقط در ایران تولید خواهد شد. بنابراین مشتریان ایرانی با محصول سال ۲۰۰۸ روبه رو خواهند بود که گرچه نسبت به سایر محصولات در این رنج قیمتی از نظر فنی کمی بالاتراست اما یک خودروی تقریبا قدیمی محسوب می شود.
وی ادامه داد: استپ وی دو نسل دارد که نسل جدید آن تحت عنوان لوگان جدید در مرحله تولید قرار دارد و استپ وی که به تازگی رونمایی شده حاصل نسل اول است که در دوران تحریم و در سال 2012 طی تفاهمنامه ای میان سایپا و رنو پارس، پروژه تولید آن کلید خورد و دو سال بعد از اینکه پروژه آغاز شده بود، در دنیا ارائه شد.
برقی با تاکیده به اینکه برگشت به عقب امکان نداشت، تصریح کرد:«شیفت کردن پروژه به سمت نسل جدید به دلیل هزینه های بالای مالی امکان پذیر نبود بنابراین برنامه داریم که در سال های آینده نسل جدید آن را به بازار ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه ساندور استپ وی مورد پسند مشتریان است، تصریح کرد:«در این محصول ارتفاع از کف خودرو نسبت به ساندرو 21 میلی متر افزایش پیدا کرده و سیستم تعلیق و گیربکس تقویت شده است. گیربکس این محصول موجب کاهش مصرف روغن داخل گیربکس شده است. همچنین با تغییر سیستم پولوس، دیگر مشکلات ساندور و ال 90 را ندارد.
طبق آنچه که مدیر بازاریابی محصول رنو پارس می گوید؛ تولید این محصول در همه کشورها متوقف شده و فقط در ایران تولید خواهد شد. بنابراین مشتریان ایرانی با محصول سال ۲۰۰۸ روبه رو خواهند بود که گرچه نسبت به سایر محصولات در این رنج قیمتی از نظر فنی کمی بالاتراست اما یک خودروی تقریبا قدیمی محسوب می شود.
نظرات بینندگان
از پارس خودرو بعیده همچین مونتاژ دست و پا شکسته ای
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *