ویل فرل و جان سی. رایلی در فیلم کمدی شرلوک هولمز

22:10 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۴۵۶
ویل فرل و جان سی. رایلی پس از هنرنمایی در «شب‌های تالادگا» و دوستی‌شان در «برادرهای ناتنی» یک بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند.
به گزارش گروه فرهنگی ، ویل فرل و جان سی. رایلی پس از هنرنمایی در «شب‌های تالادگا» و دوستی‌شان در «برادرهای ناتنی» یک بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند تا نقش‌های شرلوک هولمز و دکتر واتسن را در کمدی جدیدی با عنوان «هولمز و واتسن» بازی کنند. این زوج که از قرار معلوم خودشان هم در پی فرصت دیگری برای همبازی شدن بودند، این بار در کمدی از اِتن کوئن ظاهر خواهند شد. فرل سال گذشته در کمدی جنایی «سرسخت باش» با کوئن همکاری کرد که منتقدان روی خوشی به آن نشان ندادند.

این پروژه که با الهام از داستان کارآگاه خصوصی محبوب آرتور کانن دویل شکل گرفته است، توسط کمپانی‌های «موازییک» و «گری سانچز» تولید خواهد شد و طبق برنامه پس از تعطیلات شکرگزاری به راه می‌افتد. ابتدا قرار بود ویل فرل و ساشا بارن کوهن در قالب زوج اصلی فیلم ظاهر شوند که به دلیل اختلاف در برنامه‌های کاری، جان سی. رایلی جای‌گزین شد.

ویل فرل در حال حاضر درگیر پروژه‌های مختلفی مانند «خانه‌ی بابا۲»، «زیروویل» از جیمز فرانکو و «خانه» از اندرو جی کوئن است. جان سی. رایلی نیز به‌زودی در فیلم «کنگ: جزیره‌ی جمجمه» دیده می‌شود و در ادامه، صداپیشگی شخصیت رالف را در دنباله‌ی «رالف خرابکار» بر عهده خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *