برگزاری اردوی دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه با شرکت ۴ هزار نفر

12:23 - 27 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۸۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس سازمان دانش آموزی از برگزاری نهمین اردوی ملی این سازمان با حضور ۴ هزار نفر از اعضاء و مربیان در تابستان ۹۵ خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،رئیس سازمان دانش آموزی از برگزاری نهمین اردوی ملی این سازمان با حضور ۴ هزار نفر از اعضاء و مربیان در تابستان ۹۵ خبر داد.

حمیدرضا کفاش با بیان اینکه سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی تربیتی مهمترین مأموریت خود را تربیت اجتماعی دانش آموزان می داند، اظهار کرد: آرزوی نزدیک شدن به جامعه ای صالح و حیات طیبه یکی از اهدافی است که نقش آموزش مهارت های زندگی در چارچوب مهارت­های تشکیلاتی و تربیت ساحت اجتماعی دانش آموزان را بیش از پیش نمایان می کند.
 
رئیس سازمان دانش آموزی افزود: مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی-ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقای دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان، به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از جمله اهداف این اردو است.
 
وی آموزش مهارتهای اجتماعی و سبک زندگی در قالب کارگاه های تربیت اجتماعی و ایستگاه های آموزش مهارت های تشکیلاتی، شناسایی اعضاء و مربیان کارآمد، خلاق، اثربخش و ایجاد انگیزه در سایر اعضاء و مربیان را از دیگر اهداف نهمین اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه کشور برشمرد.
 
کفاش با بیان اینکه اعضاء و مربیان پیشتاز و فرزانه به تفکیک جنسیت در ۲ دوره اردوی ملی شرکت خواهند کرد، افزود: اردوی ملی پیشتازان در بازه زمانی ۲۶ مرداد لغایت یک شهریورماه و اردوی ملی فرزانگان در بازه زمانی ۳ لغایت ۹ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *