بررسی صحت انتخابات در دستور کار شورای نگهبان

12:10 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۹۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شورای نگهبان تا پایان هفته جاری یادر نهایت اوایل فروردین سال ۹۵ صحت انتخابات را اعلام می کند.
بررسی صحت انتخابات در دستور کار شورای نگهبانبه گزارش گروه سیاسی ، امیر خجسته با اشاره به درخواست وزارت کشور از شورای نگهبان برای تایید صحت هر چه زودتر انتخابات گفت: شورای نگهبان بررسی صحت انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است و اگر مشکلی پیش نیاید تا اولین روزهای سال جدید صحت آن را تایید خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: شورای نگهبان گزارش های واصله از هیات نظارت استان ها را بررسی می کند و در حوزه هایی که مشکلی پیش نیامد و شکایتی ارسال نشد صحت آن را تایید می کند اما اگر مشکلی وجودداشته باشد زمان بیشتری برای بررسی آن می گذارند.

وی تاکید کرد: برای اعلام صحت انتخابات قانونی وجود ندارد و شورای نگهبان بر اساس حجم کار و زمان لازم برای بررسی، وقتی را برای این کار در نظر می گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باتوجه به حجم کاری که وجود دارد پیش می کنیم تا پایان سال 94 و نهایتا هفته اول فروردین صحت انتخابات به تایید شورای نگهبان خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *