پیروزی نمایندگان تهران و شیراز در آغاز هفته هشتم

13:04 - 16 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۰۳۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان با دو دیدار آغاز شد و دانشگاه آزاد و برق جدید فارس بر حریفان خود غلبه کردند.
به گزارش ، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست آغاز شد و تا شنبه 17 بهمن ماه در شهرهای تبریز و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر بانوان تیم شهرداری تبریز در سالن میلاد این شهر میزبان دانشگاه آزاد بود و سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد. دانشگاه آزاد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 12 و 25 بر 6 میزبان خود را در برابر 150 تماشاگر تبریزی و در مدت زمان یک ساعت و 10 دقیقه شکست داد.

دانشگاه آزاد با این برد 20 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول باقی ماند و شهرداری تبریز نیز با هشت شکست متوالی و بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها است.

شهرداری ارومیه نیز در سالن شهید علی اکبر کاملی ارومیه میزبان برق جدید فارس بود که سه بر یک مغلوب این تیم شد. برق جدید فارس در ست دوم 25 بر 20 مغلوب شهرداری ارومیه شد اما در ست های اول، سوم  و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 14 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند تا به پنجمین برد خود در لیگ برتر بانوان دست یابند.

شهرداری ارومیه با پذیرش این ناکامی همچنان با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند اما برق جدید فارس با پنج برد و 15 امتیاز موقتا به رتبه سوم جدول رفت و جای ذوب آهن را گرفت.

دو دیدار دیگر هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز و فردا (شنبه) در ارومیه و تبریز برگزار می شود که امروز جمعه در سالن شهید علی اکبر کاملی ارومیه، شهرداری این شهر در دومین مسابقه خود در این هفته میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

در دیگر مسابقه این هفته نیز روز شنبه 17 بهمن ماه نارنجی‌پوشان سایپا میهمان شهرداری تبریز خواهند بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *