اجرای برجام مرهون تلاش همه فرزندان ایران اسلامی، دانشمندان و شهدای هسته ای بود

19:59 - 27 دی 1394
کد خبر: ۱۲۳۰۹۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رییس جمهوری در دیدار خانواده های معظم شهدای هسته ای کشورمان، موفقیت کشورمان در دستیابی به توافق هسته ای و اجرای برجام را ثمره مجاهدت فرزندان ایران اسلامی، شهدای هسته ای و صبر و استقامت خانواده های آنان دانست.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی عصر امروز -یکشنبه- و پس از کنفرانس مطبوعاتی با رسانه های داخلی و خارجی، به همراه وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی در دیدار با خانواده های شهدای هسته ای، ضمن تبریک موفقیت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به آنان، گفت: تبریک واقعی باید نثار شما خانواده معظم شهدای هسته ای شود که با صبر بی نظیر و نثار عزیزان خود گام های بلندی را در این مسیر بنا نهاده اید.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: موفقیت هسته ای و اجرای برجام مرهون تلاش های همه فرزندان ایران اسلامی، دانشمندان و شهدای هسته ای بود که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کردند.

روحانی افزود: خانواده شهیدان بویژه شهدای هسته ای، همواره بخاطر صبر و استقامتشان، سرافراز و سربلند هستند و امیدواریم که بتوانیم خادم همه خانواده های شهدا بوده و راه آن عزیزان را ادامه بدهیم.

خانواده های شهدای هسته ای نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای، خاطر نشان کردند که رسیدن به این توافق کار بسیار سختی بود که باعث خوشحالی مردم شد و خداوند، پاداش این عمل خیر را به مسئولان و دست اندرکاران اهدا خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این نشست خبری که به مناسبت آغاز دوران پساتحریم در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، امروز را روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ سیاسی و اقتصادی ملت ایران دانست.

رییس جمهوری افزود: بعد از 12 سال ایستادگی، مقاومت، صبر، استقامت، فداکاری و دادن شهیدان بزرگ در این راه، شهدای هسته ای و تلاش بی وقفه دانشمندان هسته ای دیپلمات ها و سیاستمداران وحقوقدانان و مسئولان اقتصادی کشور، به نقطه عطفی دست یافته ایم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *