نابودی اسرائیل آغاز شده است

20:10 - 07 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۶۳۲
خبرگزاری میزان-دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطینتاکید کرد که پایان اشغالگری های رژیم صهیونیستی آغاز شده است.
به گزارش سرویس بین الملل ؛صائب عریقات در گفت وگو با شبکه الجزیره گفت: ملت فلسطین به مانند مسئولان فلسطینی در وضع دفاع از خود قرار دارند.

عریقات تاکید کرد: اشغالگری اسرائیل رو به نابودی است.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ما دست خالی با ماشین نظامی دیوانه ای روبرو هستند افزود: اسرائیل انتفاضه اول و دوم فلسطینیان را با استفاده از ابزارهای مختلف سرکوب کرد و شمار زیادی از فلسطینیان را به شهادت رساند و منازل فلسطینیان را ویران کرد و امروز نیز اسرائیل همین سرکوبگری ها را ادامه می دهد.

عریقات با بیان اینکه هدف اسرائیل نابودی گزینه دو کشور و تشکیل یک رژیم آپارتاید است و نتانیاهو همین هدف را دنبال می کند اضافه کرد: جنگ فراگیر اسرائیل و تروریسم نتانیاهو می خواهد گزینه دو کشور را نابود کند.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین ادامه داد: نتانیاهو فکر می کند در سایه درگیری هایی که میان روسیه و آمریکا و همچنین کشمکش ها میان کشورهای عربی در منطقه وجود دارد بهترین فرصت را برای نابودی این گزینه در اختیار وجود دارد اما مسئولان فلسطینی در کنار مردم فلسطین قرار دارند و تلاش می کنند همه نوع حمایتی برای تقویت مقاومت ملت فلسطین فراهم شود.




اسراییل کش
|
-
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
0
من از آن هایی هستم که اسراییل را نابود می کند به یاری الله و با واسطه امام زمان علیه السلام وبه همه همرزمانم پیام می دهم که خود راآماده کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *