صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی دادگستری آذربایجان غربی در حوزه قضایی اشنویه به مشکلات مراجعان رسیدگی کردند

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷:۴۹
کد خبر: ۴۷۹۷۶۴۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه معاونان قضایی خود با حضور در شعب حوزه قضایی اشنویه و دیدار با همکاران و تعدادی از مراجعین، عملکرد این حوزه را از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی۱۴۰۳ مورد ارزیابی قرارداده و ارشادات لازم را ارائه کردند.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی در رأس هیئتی متشکل از مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، زارع معاون قضایی، اسدی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری، نادر علیزاده جانشین حفاظت و معاون ناظر حوزه و محمدزاده معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان آذربایجان غربی از حوزه قضایی اشنویه بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان در بازدید از حوزه قضایی اشنویه با حضور در شعب و دیدار با همکاران و گفت‌‎وگو با تعدادی از مراجعین، عملکرد این حوزه را از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی۱۴۰۳ مورد ارزیابی قرارداده و ارشادات لازم را ارائه کردند.

مسئولاان قضایی دادگستری آذربایجان غربی در ملاقات مردمی به درخواست ۱۵ نفر از مراجعین رسیدگی کردند

ناصر عتباتی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  آذربایجان غربی به همراه پنج نفر از معاونین قضایی همراه در ادامه برنامه‌های سفر کاری خود به اشنویه با برپایی ملاقات مردمی با بیش از ۱۵ نفر از مراجعین به این حوزه قضایی دیدار چهره به چهره کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان در جریان این ملاقات مردمی که با اطلاع رسانی قبلی صورت گرفت ضمن رسیدگی به درخواست‌های مراجعین و بررسی آن‌ها در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

 ارتباط نزدیک و بدون واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری آذربایجان غربی است که در قالب دیدار‌های مردمی که سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌شود و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنها است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اذربایجان غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *