صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان یزد از اراضی واگذاری در شهرستان تفت بازدید کرد

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۷۳۶۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور در شهرستان تفت از اراضی چند پروژه واگذاره شده در این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در حاشیه بازدید از اراضی واگذار شده در شهرستان تفت، با بیان اینکه واگذاری اراضی ملی برای پروژه‌های خاص باید براساس قانون انجام گیرد، اظهار کرد: تفسیر به رای توسط مدیران در صدور مجوز‌های لازم در آینده، پروژه‌ها را با چالش روبرو می‌کند.

وی افزود: در واگذاری‌ها باید تمام جوانب کار من جمله توانایی‌ها و حسن نیت متقاضی بررسی و پس از اخذ مجوز‌های لازم از سوی دستگاه‌های مرتبط واگذاری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری یزد بر لزوم نظارت بر حسن انجام پروژه توسط دستگاه‌های متولی تاکید و تصریح کرد: متاسفانه نظارت حلقه مفقوده در اراضی واگذاری برای پروژه‌های خاص است.

وی ادامه داد: در هر پروژه‌ای باید تمدید‌های بعدی منوط به پیشرفت قابل قبول پروژه باشد، اما متاسفانه عدم نظارت صحیح زمینه سوء‌استفاده را برای عده‌ای فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری اضافه کرد: بنا به تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال، دادستان‌های حوزه‌های قضایی مکلفند در اسرع وقت کسانی که در مهلت مقرر طرح‌های مصوب را در اراضی واگذاری اجرا نکرده‌اند شناسایی، و ضمن اتخاذ تصمیمات قانونی مانع تمدید قرارداد و هرگونه اقدام و تصرف جدید در این اراضی شوند.

شایان ذکر است؛ رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه جمعی از اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان از پروژه گردشگری بام تفت و مجتمع اردوگاهی سیدالشهدا و چند طرح دیگر بازدید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *