صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سمنان: آموزش مهارت‌های تاب‌آوری و مدیریت خشم در جامعه ضروری است

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۷۹۷۱۳۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان آموزش مهارت‌های تاب‌آوری و مدیریت خشم را در جامعه ضروری دانست و گفت: بین تاب‌آوری و مدیریت خشم و پیشگیری از وقوع جرم رابطه مستقیمی وجود دارد.

خبرگزاری میزان- سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان به ریاست سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و با حضور دستگاه‌های مسئول، در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.

زین العابدین حسام سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته فراجا و با اشاره به ماموریت‌های مهم حوزه پیشگیری از وقوع جرم در سند تحول قضایی، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده جرایم مرتبط با خشونت از جمله دعاوی پرتکرار بوده و در تمامی مراجع قضایی استان در اولویت رسیدگی قرار دارد.

وی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری و مدیریت خشم را در جامعه ضروری دانست و یادآور شد: بین تاب‌آوری و مدیریت خشم و پیشگیری از وقوع جرم رابطه مستقیمی وجود دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان با اشاره به اهمیت نظام مراقبت اجتماعی در سطح جامعه، به ویژه در گروه آسیب‌پذیر دانش‌آموزان تصریح کرد: در محیط‌های آموزشی باید زمینه‌های بروز مشکلات اجتماعی، اطلاع‌رسانی شود تا در نهایت بتوان با تعلیم و تربیت موثر، نقش بسزایی در شکوفایی جامعه تحصیل کرده و مصون از آسیب‌های مختلف ایفا کند.

در این نشست نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان گزارشی از اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان «نماد» ارائه و همچنین دیگر نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، آخرین اقدامات و برنامه‌های دستگاه متبوع خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *