صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی دادگستری اصفهان در منزل پدر سردار شهید عباس نیلفروشان» حضور یافتند 

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۶۱۰۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان و جمعی از قضات دیوان عالی و دادستانی کل کشور در خانه پدر شهید نیلفروشان حاضر شدند.

خبرگزاری میزان- در پی شهادت سردار شهید عباس نیلفروشان توسط رژیم سفاک صهیونیستی، اعضای شورای قضایی استان اصفهان به همراه تعدادی از نمایندگان دیوان عالی و دادستانی کل کشور در منزل پدر شهید حضور یافته و با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید، به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه و کارکنان دادگستری استان پیام تبریک و تسلیت شهادت سردار مجاهد عباس نیلفروشان را به پدر و خانواده وی ابلاغ کرد.

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: تجربه ۷۵ ساله مردم فلسطین در مبارزه با ر‍ژیم اشغالگر قدس و اربابش استکبار جهانی، اثبات کرده که وحشی‌گری‌ها، ترور‌ها و جنایت‌های این غده سرطانی، نه تنها باعث تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد بلکه عزم و اراده مجاهدان در مبارزه با ظلم و استکبار را جدی‌تر و محکم‌تر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: شهادت رهبران حزب‌الله و فرماندهان جبهه مقاومت موجب افزایش روحیه و تقویت کمی و کیفی توان اعتقادی و قدرت نظامی و تشکیلاتی آنان می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، شهادت بزرگترین آرمان و آرزوی انبیای و اولیای الهی بوده و شهدا مزد مجاهدت خود در راه خدا را به نوشیدن شهد شیرین شهادت از خداوند متعال می‌گیرند. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *