صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیش از ۴۰۰ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان بهشهر رسیدگی شد

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۵۰۱۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
۴۳۵ نفر از مراجعان شرق استان، درخواست‌های خود را در جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی مازندران در دادگستری شهرستان بهشهر مطرح کردند و دستورات لازم برای این درخواست‌ها صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه دیدار مردمی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: برگزاری جلسات دیدار مردمی در شهرستان‌ها، فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط چهره به چهره و بررسی دقیق‌تر مشکلات مردم است و در ادامه برگزاری این جلسات، امروز نیز به درخواست ۴۳۵ نفر از مراجعان در دادگستری بهشهر رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: کاهش و رفع اطاله دادرسی، نحوه رسیدگی به پرونده‌ها، اجرای احکام صادره و اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری از جمله موضوعات مطرح شده از سوی مردم شهرستان بهشهر بود که در این راستا، ضمن مطالبه پرونده‌ها و مطالعه دقیق موارد مدنظر، دستورات قضایی لازم در این رابطه درخواست‌های مطرح شده، صادر شد. قطعاً موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی در اتخاذ تصمیمات قضایی، موثر خواهد بود. 

وی همچنین بر لزوم حفظ حقوق شهروندی مردم نیز تاکید و تصریح کرد: دادگستری استان به عنوان مدعی العموم با مدیران و مسئولینی که در انجام وظایف و تکالیف خود مسامحه کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: امروز از زندان شهرستان بهشهر نیز بازدید خواهیم داشت و ضمن ملاقات چهره به چهره با زندانیان و استماع سخنان آنها، دستورات لازم در راستای درخواست‌های مطروحه صادر خواهد شد.

وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، معاونین قضایی دادگستری و مدیران قضایی شهرستان بهشهر، صبح امروز در ابتدای ورود به این حوزه قضایی، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند و در ادامه نیز با حضور در دفتر امام‌جمعه بهشهر، مسائل و مشکلات مبتلابه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه تبادل نظر شد.

پوریانی هیئت همراه، همچنین ظهر امروز و پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی، ضمن بازدید از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای شهرستان بهشهر، با همکاران قضایی و اداری این شهرستان نیز دیدار کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مازندران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *