صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کاتالان‌ها پیشنهاد فضایی PSG برای یامال را رد کردند/ ماجرای ماندن اولمو در بارسلونا + جزئیات

۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۳۳۱۰
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
یکی از ایجنت‌های دنیای فوتبال، در مورد فضای نقل‌و‌انتقالاتی بارسلونا صحبت کرد و افشا کرد که این باشگاه پیشنهاد عجیب و غریب PSG برای لامین یامال را رد کرده است.

خبرگزاری میزان - به نقل از روزنامه ورزشی و اسپانیایی آاِس، "اندی بارا" ایجنت دنی اولمو (بازیکن بارسلونا) فاش کرد که باشگاه بارسلونا که پس از شکست خیرونا در صدر لالیگا قرار دارد، پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی (۲۷۰ میلیون دلاری) از پاری سن ژرمن برای لامین یامال را رد کرد، با وجود اینکه این خرید می‌توانست رکورد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال را بشکند.

بارا به پادکست Inkubator گفت: می‌دانم که بارسا یک پیشنهاد بزرگ در حدود ۲۵۰ میلیون یورو را برای لامین یامال از سوی پاری سن ژرمن را رد کرد.

لامین یامال که فقط ۱۷ سال سن دارد، یک سال موفقیت آمیز در باشگاه کاتالانی داشت و فصل گذشته ۵۰ بار به میدان رفت و ۷ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل در تمام رقابت‌ها داد.

این وینگر در یورو ۲۰۲۴ نیز خوش درخشید و با اسپانیا جام قهرمانی را به دست آورد و لحظات حساسی از جمله گل از راه دور به فرانسه در نیمه نهایی را پشت سر گذاشت.

بارا همچنین درباره دنی اولمو دیگر بازیکن بارسلونا، صحبت کرد که پس از پایان یورو به بارسلونا آمد. زمان زیادی طول کشید تا باشگاه، با توجه به موقعیت مالی نامطمئن خود، قرارداد این بازیکن را ثبت کند. مصدومیت طولانی مدت آندریاس کریستنسن در نهایت به این بازیکن اجازه داد تا به طور رسمی به تیم اضافه شود.

بارا گفت: ما پیشنهادات زیادی داشتیم که ۳ یا ۴ مورد از آن‌ها از باشگاه‌های بزرگ بود. دنی می‌خواست به بارسا برود. ما این احساس را داشتیم که بارسا برای او عالی است، من خیلی اصرار کردم تا این قرارداد اتفاق بیفتد. دنی هم می‌خواست به خانه بیاید.

در طول پنجره نقل و انتقالات اخیر، میکائیل فایه، مدافع میانی جوان باشگاه را ترک کرد و به تیم لیگ یکی رن فرانسه پیوست: بارا فاش کرد: او به دلیل وضعیت اولمو ترک کرد و اضافه کرد که این تصمیم از سوی بازیکن گرفته نشده است. او نمی‌خواست برود و بارسا نمی‌خواست او را بفروشد، این باشگاه به تراز مالی مناسب نیاز داشت. بارسا ابتدا می‌خواست اینیگو مارتینز را بفروشد، اما او نمی‌خواست آن‌ها را ترک کند.

باشگاه‌هایی مانند رن، منچستریونایتد، اینتر، لیل، مارسی و فرانکفورت علاقه‌مند بودند. بارسا اولمو را می‌خواست، بنابراین مجبور شد چند بازیکن را بفروشد. من از بازیکنم (فایه) برای کمک به بارسا در آن موقعیت استفاده کردم و همه چیز را برای او توضیح دادم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *