صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۶۲ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان عباس‌آباد رسیدگی شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۸۸۲۱۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
۱۶۲ نفر از مراجعان غرب استان مازندران درخواست‌های خود را در جلسه ملاقات مردمی در عباس‌آباد مطرح کردند و دستورات لازم در خصوص این درخواست‌ها صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه جلسه دیدار مردمی که در شهرستان عباس آباد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط صمیمانه و بی‌واسطه با مردم، جلسات ملاقات مردمی به صورت مستمر در مرکز استان و سایر حوزه‌های قضایی، برگزار می‌شود و در این راستا امروز دیدار با مردم شریف غرب استان در شهرستان عباس آباد انجام شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات متعددی در این جلسات از سوی مردم مطرح می‌شود که نیازمند رسیدگی و پیگیری است و در این راستا مسئولان قضایی استان نسبت به حل مشکلات قضایی مراجعان در چارچوب قوانین و مقررات اهتمام خواهند داشت.

پوریانی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و خواسته‌های بحق مردم و ارتباط مستقیم با مراجعان، جلسات ملاقات مردمی به صورت مستمر در شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود و در این راستا دیروز نیز جلسه دیدار مردمی با مردم شهرستان تنکابن انجام و دستورات مقتضی در خصوص درخواست‌های مردم صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با هدف شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، میز خدمت قضایی نیز در مصلا‌های نماز جمعه سراسر استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود و مسئولان قضایی استان، پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردمی هستند.

 رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت همراه صبح امروز در ابتدای ورود به شهرستان عباس آباد، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و در ادامه نیز با حضور در دفتر امام‌جمعه این شهرستان، مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان عباس آباد مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه تبادل نظر شد.

پوریانی همچنین ظهر امروز و پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی، ضمن بازدید از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای شهرستان عباس آباد، با همکاران قضایی و اداری این شهرستان نیز دیدار کرد.

با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونین قضایی دادگستری استان، دادستان مرکز مازندران و رئیس و دادستان حوزه قضایی عباس آباد، ۱۶۲ نفر از مراجعان غرب استان مازندران درخواست‌های خود را در جلسه ملاقات مردمی در عباس آباد مطرح کردند و دستورات لازم در خصوص این درخواست‌ها صادر شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاونین قضایی دادگستری استان و مسئولان قضایی شهرستان نیز در این بازدیدها، رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *