صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدیرکل زندان‌های استان فارس در زندان عادل‌آباد به درخواست‌های حقوقی ۲۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷:۲۸
کد خبر: ۴۷۸۰۴۴۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیرکل زندان‌های استان فارس ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۳ نفر از خانواده زندانیان درخواست‌های آن‎‌ها را بررسی و برای رسیدگی دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه مدیر کل زندان‌های فارس با حضور در سالن ملاقات زندان مرکزی شیراز با مردم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

در این دیدار که یک ساعت بطول انجامید، اسحاق ابراهیمی با همراهی رئیس اداره بازرسی زندان‌های استان و مدیر زندان مرکزی شیراز ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۳ نفر از مراجعین، درخواست‌های آنان را بررسی و برای رسیدگی دستورات لازم را به مسئولین ذیربط ابلاغ کرد.

مدیر کل زندان‌های فارس در پایان این دیدار و رسیدگی، از برنامه‌ریزی این مدیریت به منظور دیدار هفتگی با مردم خبر داد و گفت: هر ارباب رجوعی که به اداره کل زندان‌ها یا زندان‌ها مراجعه کند بصورت خارج از نوبت درخواستش مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: اغلب مراجعین درخواست‌های حمایتی از خانواده‌ها یا رسیدگی حقوقی و ارفاقی برای مددجویان هستند، در صورتی که برابر مقررات امکان رسیدگی وجود داشته باشد تقاضای آن‌ها محقق شده و در صورت منع قانونی موارد به صورت اغنایی اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: در بازدید از شهرستان‌ها نیز اطلاع رسانی شده و چنانچه مراجعین درخواست دیدارداشته باشد، انجام می‌پذیرد و درخواست‌هایشان رسیدگی می شود.

در این دیدار یک ساعته ۲۳ نفر از مراجعین با مدیر کل زندان‌ها دیدار کردند و درخواست‌های خود را بیان داشتند.

این مراجعین غالباً همسر، فرزند زندانی و یا افرادی هستند که پیگیر رفع مشکلات خانواده مددجویان هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *