صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

مقاومت مردم غزه عامل اصلی پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی بود

۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۶۹۲۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تحرکات میدانی حماس در جنگ غزه را موفقیت‌آمیز دانست و اظهار کرد: آنها توانستند جلوی پیشروی دشمن در زمین خود را بگیرند و مردم غزه علی‌رغم باز شدن گذرگاه ایستادند و از سرزمین خود دفاع کردند.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به تحولات غزه و اعلام آتش بس بیان کرد: جهان اسلام و آزادی خواهان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به خروش آمدند و در حال حاضر نباید اجازه دهیم اذهان عمومی به سمتی منحرف شوند که هدف رسانه‌های حامی رژیم غاصب است و برای اینکار ضرورت دارد بیان این جنایات هر روز تکرار شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: در عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ سهمگینی بر  رژیم صهیونیستی وارد آمد که در طول اشغال سرزمین فلسطین بی‌سابقه بوده است این رژیم تلاش کرد با کشتار وحشیانه کودکان و زنان آن را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی این درک را ندارند که شکست آنها با این کشتار فجیع جبران و ترمیم نخواهد شد گفت: خفت ثبت شده در تاریخ و ابهت پوشالی ریخته شده این رژیم بعد از عملیات طوفان الاقصی قابل ترمیم نیست.

اسماعیلی تحرکات میدانی حماس در جنگ غزه را موفقیت‌آمیز دانست و اظهار کرد: آنها توانستند جلوی پیشروی دشمن در زمین خود را بگیرند و علی‌رغم باز شدن گذرگاه ایستادند و از سرزمین خود دفاع کردند تا رژیم اشغالگر صهیونیستی تن به آتش بس با پذیرش شروط حماس بدهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *