صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

انتقال زندان رجائی‌شهر نشان‌دهنده تجربه و شناخت رئیس قوه قضاییه از وضعیت و منابع موجود است

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴:۲۵
کد خبر: ۴۷۲۷۷۳۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتقال زندان رجائی‌شهر را عمل به وعده داده شده به مردم دانست و گفت: این اقدام نشان‌دهنده تجربه و شناخت حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای از وضعیت و منابع موجود است.

خبرگزاری میزان - همسو با اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‎ای رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی‌شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تا روز سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ حدود نیمی از زندانیان تخلیه شده بود و روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.

در این رابطه، علی بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با میزان، با بیان اینکه قوه قضاییه تلاش می‌کند به وعده‌های داده شده به مردم جامه عمل بپوشاند و همسو با مطالبات مردم و کشور عمل کند گفت: دستگاه قضا در جهت اعتمادسازی اقدامات بسیار خوبی داشته است.

نماینده مردم ساری در مجلس انتقال زندان رجائی‌شهر را تنها محدود به استان البرز ندانست و گفت: در استان مازندران نیز اقدامات مناسبی برای انتقال زندان ساری انجام شده و این زندان در حال انتقال به حاشیه شهر است.

بابایی کارنامی ضمن قدردانی از انتقال زندان رجائی‌شهر گفت: انتقال این زندان به حاشیه استان عمل به وعده‌های داده شده به مردم بود؛ در برخی موارد مسئولان مطالعه چندانی نسبت به قول‌هایی که به مردم می‌دهند ندارند در حالی‌که باید به نسبت به منابعی که در کشور وجود دارد به مردم وعده داد تا بدقولی صورت نگیرد.

وی گفت: انتقال زندان رجائی‌شهر به حاشیه استان نشان‌دهنده تجربه و شناخت حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای از وضعیت و منابع موجود است که بر این تصمیم انتقال این زندان به خارج شهر گرفته و به آن عمل شده است.

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *