گفت‌وگو|

اقدامات رئیس دستگاه قضا در فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل مورد حمایت افکار عمومی است

17:03 - 17 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۹۲۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اقدامات رئیس دستگاه قضا در فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل مورد حمایت افکار عمومی است
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اقدامات رئیس دستگاه قضا در حمایت از تولید و فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل در سفر به شیراز تلاش ارزشمند و قابل تقدیر و مورد حمایت افکار عمومی است.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست‌وسومین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، دوشنبه (۱۶ مرداد) در سفری غیر رسمی وارد شیراز مرکز استان فارس شد.

سفر رئیس عدلیه به استان فارس دارای وجه و رویکردی مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال برخی مسائل بود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه و کمک به رشد تولید می‌شود؛ بر همین اساس، ریاست قوه قضاییه در جریان این سفر، رسیدگی‌ها، بازدید‌ها و سرکشی‌های مهمی را از برخی مراکز در دستور کار داشت.

بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز و کارخانه صنعتی آی تی آی و احیای این کارخانه‌ها از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر بود.

در همین رابطه ولی اسماعیلی ، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان بیان داشت: اقدامات رئیس دستگاه قضا در حمایت از تولید و فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل در سفر به شیراز تلاش ارزشمند و قابل تقدیر و مورد حمایت افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه رئیس دستگاه قضا ارتباط خوبی با مجلس و کمیسیون تخصصی اجتماعی دارد اظهار کرد: تاکنون ۳ نوبت جلسه با ایشان برگزار کردیم و اینگونه تعاملات قوه قضاییه در نهایت منجر به حل مشکل مردم می‌شود که در سفر رئیس دستگاه قضا به شیراز شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *