صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

تحقق وعده رئیس قوه قضاییه در انتقال زندان رجائی‌شهر می‌تواند الگویی برای سایر مسئولان باشد

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۲۷۵۶۴
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال زندان رجائی‌شهر برای مردم ساکن در آن منطقه شرایط بهتری از نظر رفاه و امنیت ایجاد خواهد کرد گفت: این انتقال که برآمده از وعده‌ رئیس عدلیه بود می‌تواند برای سایر مسئولان و تصمیم گیرندگان الگو باشد.

خبرگزاری میزان - همسو با اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‎ای رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی‌شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تا روز سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ حدود نیمی از زندانیان تخلیه شده بود و تا روز گذشته (شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲) تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.

در این رابطه حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با بیان این نکته که انتقال زندان رجائی‌شهر به حاشیه استان البرز بر تامین حقوق شهروندی و ایجاد آرامش و امنیت مردم تاثیرگذار است گفت: این اقدام برای مردم ساکن در آن منطقه شرایط بهتری از نظر رفاه و امنیت ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدام دستگاه قضا در انتقال زندان رجائی‌شهر به حاشیه استان البرز تأمین حقوق زندانیان نیز به شمار می‌رود اظهار کرد: این اقدام بعد از یک دوره حدودا ۴ ماهه بعد از سفر رئیس دستگاه قضا به استان البرز انجام شد و نشان دهنده این است که قوه قضاییه مصمم به اجرای تصمیماتی است که به مصلحت کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام دستگاه قضا موفق، سریع، به‌موقع و برآمده از تحقق وعده‌های رئیس عدلیه بود و می‌تواند برای سایر مسئولان و تصمیم گیرندگان الگو باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *