صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۶۷ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی با کمک ستاد دیه آزاد شدند

۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲:۲۷
کد خبر: ۴۷۲۵۷۷۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۶۷ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی از حبس رهایی یافتند که از این تعداد مددجوآزاد شده ۴۴ نفر محکوم مالی، ۱۴ نفر محکومین مهریه و ۹ نفر نیز از  محکومین نفقه بوده‌اند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی اظهار کرد: ۶۷ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی به همت ستاد دیه استان مرکزی و با مشارکت نیکوکاران و خیران استان از حبس رهایی یافتند.

وی با بیان اینکه رقم بدهی این مددجویان آزاد شده ۹۷۱ میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۵۸۶ ریال بوده است، اظهار کرد: فرآیند آزادسازی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی به میزان ۹۲۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۷۱۹ ریال و اعلام گذشت شکات به مبلغ یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۸۸ ریال، آورده مددجو به میزان هفت میلیارد و ۸۳۸ میلیون و پنج هزار و ۲۳۳ ریال و  تسهیلات بانکی به میزان ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است، همچنین پرداخت بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور و استان و خیرین به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۹ میلیون و ۶۳ هزار و ۸۴۶ ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی درخصوص نوع محکومیت این مددجویان گفت: از تعداد ۶۷ مددجوآزاد شده ۴۴ نفر محکوم مالی، ۱۴ نفر محکومین مهریه و ۹ نفر نیز از  محکومین نفقه بوده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *