رئیس کل دادگستری استان مرکزی: اجرای صحیح دستورالعمل نظارت قضایی بر ضابطین در اولویت کار دادگستری استان است

15:35 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۶۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی: اجرای صحیح دستورالعمل نظارت قضایی بر ضابطین در اولویت کار دادگستری استان است
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به دستورالعمل نظارت قضایی بر ضابطین که از سوی ریاست قوه قضاییه ابلاغ شده، گفت: اجرای صحیح این دستورالعمل در اولویت دادگستری و دادسرای استان مرکزی است که این مهم می‌بایست با تعامل سازنده و مؤثر محقق شود.

خبرگزاری میزان - فرمانده انتظامی استان مرکزی به همراه دیگر فرماندهان پلیس‌های تخصصی استان به دیدار رئیس کل دادگستری استان مرکزی رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این دیدار گفت: احساس امنیت و آرامش مقوله چند وجهی است که می‌بایست مورد توجه تمامی ارکان و ابعاد نظام قرار گیرد و همه می‌بایست نسبت به ایجاد آن ملتزم باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به دستورالعمل نظارت قضایی بر ضابطین که از سوی ریاست قوه قضاییه ابلاغ شده، افزود: اجرای صحیح این دستورالعمل در اولویت دادگستری و دادسرای استان مرکزی است که این مهم می‌بایست با تعامل سازنده و مؤثر محقق شود.

وی تصریح کرد: رفتار و اقدام نیروی انتظامی می‌بایست مقتدرانه، مدبرانه، پیشگیرانه و اثربخش باشد. 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به ده جرم اول استان افزود: توجه و حساسیت نیروی انتظامی می‌بایست بر جرائم سازمان‌یافته، خشن و سایبری مضاعف شود و با هماهنگی لازم با مقامات قضایی ریشه‌های این جرائم خشکانیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیرو‌های خدوم و زحمت‌کش فراجا گفت: ارتباط معنادار و قانونمند قاضی و ضابط در اجرا و پیشبرد برنامه‌ها حائز اهمیت است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *