رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

جانی دوباره به یک‌ واحدتولیدی؛ ایجاد ۲۲۰ شغل تحت چتر حمایتی قوه قضاییه

8:00 - 01 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۶۹۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
جانی دوباره به یک‌ واحدتولیدی؛ ایجاد ۲۲۰ شغل تحت چتر حمایتی قوه قضاییه
مدیرعامل گروه توسعه پرتو نور از احیای یکی از زیرمجموعه‌های این گروه تولیدی با حمایت‌های قوه قضاییه خبر داد و گفت: با رفع موانع از سوی دستگاه قضا، این شرکت برای ۲۲۰ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

خبرگزاری میزان _ یکی از اهداف قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی حمایت همه‌جانبه از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است. رئیس دستگاه قضا بر این موضوع تاکید داشته و همواره در بازدید‌ها و سفر‌های استانی دستورات لازم را جهت رفع مشکلات بازیگران عرصه اقتصاد صادر کرده است. 

در همین راستا مصطفی صفوی، مدیرعامل گروه توسعه پرتو نور، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در جریان سفر حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای و هیأت همراه به استان گلستان، دادستان کل کشور از شرکت بهین‌طعم گلستان که یکی از زیرمجموعه‌های گروه توسعه پرتو نور است، بازدید و از طریق ارتباط تصویری مسائل و مشکلات این شرکت را به ریاست دستگاه قضایی اعلام کرد.

صفوی اعلام کرد که پس از ورود قوه قضاییه به حل مسائل این گروه تولیدی، مشکلات شرکت بهین طعم گلستان برطرف و در کنار آن سایر کارخانه‌های این گروه تولیدی نیز یکی پس از دیگری به چرخه فعالیت بازگشتند. 

مدیرعامل گروه توسعه پرتو نور با تاکید بر اینکه بازگشت کارخانه بهین‌طعم گلستان به چرخه فعالیت، زمینه اشتغال‌زایی افراد زیادی را در استان فراهم کرده است، تصریح کرد: با رفع موانع این کارخانه صنعت، تولید و کسب‌وکار‌ها نیز در استان گلستان توسعه یافته است. 

وی با اشاره به حمایت‌های قوه قضاییه از این گروه تولیدی، گفت: اگر یاری و همکاری دستگاه قضا نبود این مجموعه نمی‌توانست کارخانه‌های خود را مجدد راه‌اندازی و نام‌های تجاری مختص به خود را ثبت کند. 

صفوی تاکید کرد: دیده شده است دستگاه قضا در کنار حمایت از کارخانه‌ها و فعالان اقتصادی به پیگیری مشکلات سایر شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف پرداخته که این مساله زمینه بازگشت دارایی‌های از دست‌رفته به بیت‌المال را فراهم کرده است. 

مدیرعامل گروه توسعه پرتو نور در پایان از کمک‌ها و حمایت‌های مسئولان قوه قضاییه جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی تشکر و قدردانی کرد و گفت: این پیگیری‌ها موجب پایداری و ثبات کسب‌وکار‌ها خواهد شد.   

کارخانه بهین‌طعم گلستان در ۲ استان گلستان و همدان دارای شعبه بوده و این مجموعه برای ۲۲۰ نفر به‌صورت دائمی و فصلی اشتغال‌زایی کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *