گفت‌وگو|

بازگشت از مرز تعطیلی؛ روایتی از جلوگیری قوه قضاییه از تعطیلی یک واحد تولیدی

8:01 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۱۵۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بازگشت از مرز تعطیلی؛ روایتی از جلوگیری قوه قضاییه از تعطیلی یک واحد تولیدی
مدیرعامل شرکت تلاونگ خزر با اشاره به اینکه حمایت‌های دستگاه قضا از تعطیلی این واحد تولیدی جلوگیری کرده است، گفت: به تمامی فعالان اقتصادی که با مشکل مواجه هستند توصیه می‌‎کنم برای حل مشکل خود ابتدا به قوه قضاییه مراجعه کنند.

خبرگزاری میزان _ دادگستری استان گلستان در سال گذشته به مشکلات بیش از ۳۰۰ فقره واحد تولیدی و صنعتی در استان ورود کرد که در نتیجه این پیگیری‌ها و حمایت‌های قوه قضاییه بیش از ۱۰۰ واحد اقتصادی در استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند. 

یکی از این واحد‌های تولیدی «شرکت تلاونگ خزر» بود که با حمایت‌های دستگاه قضا از تعطیلی آن جلوگیری شد. 

در همین خصوص رضا ارجمند، مدیرعامل شرکت تلاونگ خزر، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: این واحد اقتصادی در سال گذشته به‌علت بروز برخی مشکلات به مرز تعطیلی رسید که برای حل مسائل به‌وجود آمده به دادگستری استان مراجعه کردیم. 

وی در تشریح مشکلات این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی در پرداخت قبض‌های گاز با مشکل مواجه شده بود و در یک مورد شرکت گاز، این واحد تولیدی را ۷۰۰ میلیون تومان جریمه و بدهکار کرد. 

ارجمند در ادامه‌ افزود: پس از اطلاع از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان گلستان برای حل مشکل واحد خود به این ستاد مراجعه کردیم. 

مدیرعامل شرکت تلاونگ خزر اعلام کرد که با بررسی کارشناسان دادگستری، زمینه حل مشکل این شرکت فراهم شد و شرکت به فعالیت عادی خود بازگشت.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه گوش شنوای فعالان اقتصادی است، اظهار کرد: قوه قضاییه به‌صورت عادلانه به مسائل ورود و با پیگیری‌های لازم مشکلات مراجعه‌کنندگان را برطرف می‌کند. 

ارجمند تاکید کرد: به تمامی فعالان اقتصادی که با مشکل مواجه هستند توصیه می‌‎کنم برای حل مشکل ابتدا به قوه قضاییه مراجعه کنند؛ چرا که درب اتاق مدیران این قوه به روی مراجعان مردمی باز است. 

شرکت تلاونگ خزر، در استان گلستان در زمینه کشتار طیور فعالیت می‌کند و زمینه اشتغالزایی ۴۴۰ نفر را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *