گفت‌وگو|

ساخت‌وساز پس از ۳ سال توقف؛ روایتی از حمایت قوه قضاییه از یک پروژه اقتصادی و اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر

8:00 - 31 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۴۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ساخت‌وساز پس از ۳ سال توقف؛ روایتی از حمایت قوه قضاییه از یک پروژه اقتصادی و اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر
مدیرعامل شرکت تعاونی هتل آویشن مینودشت با تاکید بر اینکه قوه قضاییه در سال‌های اخیر در حمایت از فعالان اقتصادی نقش به‌سزایی داشته است، گفت: اگر حمایت این قوه از واحد‌های اقتصادی نبود تاکنون پروژه ساخت این هتل نیمه‌کاره رها می‌شد.

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری استان گلستان سال گذشته از ۳۷۵ فقره واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد که در نتیجه این بازدید‌ها بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی  احیا شد.

«هتل آویشن مینودشت» یکی از پروژه‌های اقتصادی نیمه‌تمام بود که با پیگیری‌های دادگستری استان گلستان، سال گذشته فرآیند ساخت‌وساز آن مجددا از سر گرفته شد.

در همین خصوص رضا طوسی، مدیرعامل شرکت تعاونی هتل آویشن مینودشت، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: ورود قوه قضاییه به مشکلات این پروژه اقتصادی و حمایت‌های دلگرم‌کننده این قوه موجب تسریع روند رفع موانع پیش رو شد. 

وی در تشریح مشکلات این واحد اقتصادی گفت: پروژه ساخت هتل به‌علت عدم پرداخت اعتبار از سوی بانک متولی به مدت ۳ سال متوقف شده بود که پس از مراجعه به دادگستری استان گلستان و طرح مشکل، دادستان استان از پروژه بازدید کرد.

به گفته طوسی، پس از پیگیری‌های قوه قضاییه و دادگستری استان و پس از برگزاری جلساتی، این پروژه به‌عنوان طرح اقتصاد مقاومتی تعیین و روند حل مشکل آن آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مجموعه پس از طی روند اداری توانست در اسفند سال گذشته اعتبار مورد نیاز را از بانک متولی دریافت کند و پروژه دوباره احیا شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی هتل آویشن مینودشت با تاکید بر اینکه نقش دستگاه قضا در رفع مشکلات پروژه‌های اقتصادی بسیار اثرگذار است، گفت: اگر قوه قضاییه برای حل مشکل این پروژه ورود نمی‌کرد، ساخت هتل به بن‌بست می‌رسید و تکمیل آن به هیچ وجه امکان‌پذیر نبود.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های هتل آویشن مینودشت تکمیل نیروی انسانی خود، از افراد دارای سابقه کیفری است و قصد دارد زمینه اشتغال این افراد را فراهم کند.

تاکنون ۸۰ درصد از ساخت پروژه هتل آویشن مینودشت تکمیل شده و پس از افتتاح این هتل، زمینه اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر به‌صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *