رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده پارلمان اروپا: آمریکا و ناتو صدها هزار نفر را در افغانستان کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کردند

17:42 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۸۳۴۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نماینده ایرلند در پارلمان اروپا می‎گوید که کشورهای غربی در موضوع تروریسم، استانداردهای دوگانه دارند.

خبرگزاری میزان - «میک والاس»، نماینده ایرلند در پارلمان اروپا به استانداردهای دوگانه کشورهای غربی درباره تروریسم اعتراض کرد.

وی با اشاره به موضع گیری و ابراز نگرانی کشورهای غربی در مورد مردم اوکراین، گفت: آمریکا و ناتو به مدت 20 سال افغانستان را بمباران کرده و صدها هزار نفر را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کردند و مردم را به وحشت انداختند؛ بررسی‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که 45 درصد تلفات ناشی از بمباران‌های انجام شده توسط آمریکا و ناتو، کودکان بودند؛ آیا این تروریسم نبود؟

وی افزود: آمریکا بیش از یک میلیون شهروند عراقی را کُشت، اما آیا صحبتی از تروریسم شد؟ آیا وقتی اسرائیل هر روز مردم فلسطین را به وحشت می‌اندازد، حرفی از تروریسم وجود دارد؟ آیا وقتی فرانسه، انگلیس و دیگران با کمک به ائتلاف سعودی در جنگ علیه یمن مرگ 400 هزار نفر و گرسنگی 16 میلیون نفر را سبب شدند، آیا آمریکا و این کشورها به تروریسم متهم شدند؟

این نماینده پارلمان اروپا در پایان گفت: ما به مردم مسلمانی که توسط قدرت‌های غربی بمباران می‌شوند، اهمیت نمی‌دهیم؟ چرا ما به ترور شدن مسلمانان اهمیت نمی‌دهیم؟ ما کی می‌خواهیم بیدار شده و در دنیای واقعی زندگی کنیم؟

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *