مأموریت جدید نهاد نمایندگی رهبری در حوزه آموزش علوم اسلامی

15:05 - 20 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۹۹۶
معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: از این به بعد با نگاه جدی تری به فضای آموزشی کل دانشگاه ها در حوزه علوم اسلامی نگاه خواهیم کرد.

مأموریت جدید نهاد نمایندگی رهبری در حوزه آموزش علوم اسلامیبه گزارش گروه جامعه به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین مجید قریشی معاون جدید آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدیان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: معاونت آموزشی و پژوهشی صرفا وظیفه فعالیت ها در حوزه معارف را ندارد بلکه درحوزه علوم اسلامی بناست که نقش بازی کند و لذا در تغییرات جدید این معاونت بخش مرکز هم اندیشی و بخش آموزش مجازی دانشگاهیان هم به این بخش منتقل خواهد شد تا با قدرت بیشتری این کار دنبال شود.

وی افزود: بنابراین از این به بعد باید با ماموریت بیشتری به فضای آموزشی کل دانشگاه ها در حوزه علوم اسلامی نگاه کنیم و لذا در کار ما بروز بودن و خلاقیت داشتن و درک درست واقعیت ها و همکاری بین معاونت ها و بخش های مختلف جزء ضروریت ها است که امیدواریم در دوره ی جدید هم ما بتوانیم ارتباطات را وسعت ببخشیده و از ظرفیت سایر بخش ها بیشتر استفاده کنیم.

معاون جدید آموزشی و پژوهشی نهادرهبری در دانشگاه ها گفت: ما ظرفیت هایی چون دانشگاه معارف و معاونت فرهنگی سیاسی را داریم که باید در یک ارتباط تنگاتنگ بتوانیم از این ظرفیت و امکانات به نحو احسن استفاده بکنیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *