رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

15:15 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۴۷
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند.

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرگزاری پلیس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جزو احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *