تصادف رانا با پیکان در زنجان ۷ مصدوم برجای گذاشت

9:29 - 02 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۱۲۰
تصادف رانا با پیکان در زنجان ۷ مصدوم برجای گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از برخورد یک دستگاه رانا با پیکان در کیلومتر ۵۵ جاده زنجان به چورزق خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان؛ حکمت‌اله‌هاشمی گفت: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم با اعلام نیرو‌های مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز گذشته ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اطلاع داده شد.

وی یادآوری کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست ساعت ۱۹ از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و از ساعاتی قبل نیز مجدد این عملیات آغاز شده است.

انتقال ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی

وی از برخورد یک دستگاه رانا با پیکان در کیلومتر ۵۵ جاده زنجان به چورزق خبر دادو افزود: این حادثه ساعت ۱۹:۲۲ توسط مردمی‌به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی اظهارداشت: این سانحه رانندگی هفت مصدوم بر جا گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی افراد مصدوم با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: عملیات امدادرسانی در این سانحه ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته پایان یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *