گفت‌وگو|

مهارت‌آموزی سربازان راهی برای افزایش نشاط و پیشگیری از بروز اختلالات روانی است

7:45 - 02 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۰۷۷
مهارت‌آموزی سربازان راهی برای افزایش نشاط و پیشگیری از بروز اختلالات روانی است
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان با بیان اینکه نشاط در طول خدمت با طی دوره‌های مهارت‌آموزی، افزایش می‌یابد گفت: افزایش نشاط از برخی مشکلات مانند اختلالات روانی که در بعضی مواقع بروز می‌کند پیشگیری خواهد کرد.

سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه رسالت قرارگاه مهارت‌آموزی این است که از اوقات فراغت کارکنان وظیفه که در مراکز آموزشی و مراکز پادگانی مشغول خدمت هستند، نهایت استفاده و بهرمندی را در راستای ساختن آینده‌ای روشن برای سربازان وظیفه داشته باشد.

وی افزود: به وسیله این قرارگاه کارکنان وظیفه طی مدت فراغت خود برحسب علاقه شخصی، مهارتی را فراخواهند گرفت که شامل مهارت‌های شخصی ومهارت‌های عمومی می‌شود.

سردار زاده‌کمند در ادامه با بیان اینکه در طراحی این شبکه‌های مهارت‌آموزی سعی شده تا فضایی نشاط بخش و امیدآفرین تدارک دیده شود، تصریح کرد: آموختن یک مهارت ویژه که سربازان حتی پس از خدمت سربازی بتوانند به‌وسیله آن کسب درآمد کنند ضمن اینکه اوقات فراغت سربازان را تبدیل به یک دوران مثبت و دانش‌افزا کرده، پایه‌گذار شغل و درآمد برای آینده سربازان نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: نشاط در طول خدمت با طی دوره‌های مهارت‌آموزی، افزایش یافته چراکه فرد با نگاهی روشن به آینده و افزایش میل و انگیزه به آینده می‌تواند به شغل مناسبی دست یابد.

سردار زاده‌کمند این دست موارد را از جمله عواملی توصیف کرد که از نظر روحی و روانی به جوانانی که در طول خدمت سربازی هستند می‌تواند کمک فراوانی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در خاتمه اظهاراتش گفت: وقتی نشاط در یک جوان ایجاد شود انگیزه تلاش و فعالیت نیز در او ایجاد خواهد شد و در پی آن قطعا آینده روشنی برای خود تصور خواهد کرد و از برخی مشکلات مانند اختلالات روانی که در بعضی مواقع بروز می‌کند پیشگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *