ایران و جام جهانی روسیه، روی میز جام رمضان شبکه شما/ ملاقات مسی واقعی و مسی ایرانی در بارسلونا

14:31 - 23 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۸۱۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی «جام رمضان» شبکه «شما»، شب قبل میزبان مسی ایرانی، آرش برهانی و محسن بنگر بود.
ایران و جام جهانی روسیه، روی میز جام رمضان/ ملاقات مسی واقعی و مسی ایرانی در بارسلونابه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان» شب فوتبالی ویژه برنامه رمضانی شبکه تلویزیونی «شما»، با پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان و صعود مقتدرانه به جام جهانی 2018 روسیه کامل شد.

محمد مقدم مجری جام رمضان در ابتدای برنامه در حالی که پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشت، از مهمان ویژه برنامه اش دعوت کرد. لیونل مسی به برنامه جام رمضان آمده بود و به زبان اسپانیایی صعود تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفت!

رضا پرستش (لیونل مسی ایرانی)، سورپرایز شب قبل جام رمضان بود. در کنار او آرش برهانی و محسن بنگر هم به جمع مهمانان اضافه شدند تا فوتبال، جام جهانی، لیگ برتر و ... موضوع محوری برنامه باشد.

اما در همان ابتدای برنامه لیونل مسی ایرانی، از برنامه‌ریزی ها و دعوت بارسلونا برای حضور در اسپانیا خبر داد. قرار است تا در مراسمی به شکلی کاملا اتفاقی مسی واقعی و مسی ایرانی با هم روبرو شوند و عکس العمل بازیکن مشهور آرژانتینی در برابر دوربین ها ثبت شود!
آرش برهانی که به تازگی سرمربی تیم داماش گیلان شده، درباره کناره‌گیری از فوتبال ملی گفت: من شاید می توانستم دو سال دیگر هم در تیم ملی بازی کنم اما شرایطی پیش آمد که به نظرم بهتر رسید، از عرصه بازی‌های ملی دور شوم. بعد از آن کلاس های مربی‌گری را مصرانه پیگیری کردم و با مشورت برخی صاحب نظران سرمربی گری داماش گیلان را پذیرفتم.

وی افزود: داماش تیم خوبی است، جوان و با انگیزه است و به نظرم می تواند در این فصل موفق باشد.

برهانی درباره پذیرش مربی‌گری این تیم گفت: خیلی از فوتبالی‌ها بودند که بلافاصله پس از دوری از ورزش حرفه‌ای سرمربی یک تیم بنام و بزرگ شدند. خب خیلی هم موفق نبودند. من تصمیم گرفتم از یک تیم کم حاشیه‌تر اما با انگیزه و توانمند کارم را شروع کنم. باید قبول کنیم که هدایت تیم های بزرگ جای تجربه اندوزی نیست.

برهانی با اشاره به قواعد و ملزومات مربی گری گفت: دنیای مربی‌گری و بازی خیلی با هم متفاوت است. من در دوران بازیگری خودم سعی داشتم، آرام تر باشم و صبور. اما خب دنیای مربی‌گری ممکن است برخی قواعد را به هم بزند.

محسن بنگر بازیکن فصل قبل تراکتورسازی در بخش دیگر برنامه از نتیجه نگرفتن تراکتورسازی در فصل قبل گفت. وی تصریح کرد: تیم ما در نیم فصل اول خیلی خوب کار کرد. بازیکنان همه با انگیزه بودند اما در نیم فصل دوم خیلی از بازیکنان را از دست دادیم. همین باعث شد نتوانیم نتیجه‌ای که می خواهیم را بگیریم.

بنگر با تاکید بر موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در راه صعود به جام جهانی طی یک برنامه‌ریزی و هدایت قاطع کی روش گفت: باید قبول کنیم که امروز تیم ملی کشورمان اگر به جام جهانی راه پیدا کرد، به خاطر شرایط و قاعده خاصی بود که کی روش برای بچه ها تعریف کرد. بحث جوان‌گرایی در تیم ملی از دوره مربی گری علی دایی مطرح شد. با آمدن آقای کی روش از همه ظرفیت های لیگ برتر و حتی لژیونرها استفاده شد. امروز کی روش در همه پست ها چند بازیکن دارد. دیگر بچه ها باید خودشان را روی فرم و قوی نگه دارند تا بتوانند در تیم بازی کنند. امروز هیچ کدام از بازیکنان برای خودشان حاشیه امنیت ندارند. پس باید در همه حال آماده باشند. در غیر این صورت بازیکن دیگری جایگزین آنها می شود.

در پایان بنگر با تاکید بر اهمیت صعود تیم ملی به جام جهانی از استعداد بالای بازیکنان و البته امکانات کم انتقاد کرد و تصریح کرد: اینکه الان خیلی‌ها توقع نتیجه گرفتن در جام جهانی را دارند، مقبول است اما باید واقع بین باشیم. تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی به برنامه ریزی مدون تری نیاز دارد. اردوهای بیشتر و ... . اما با این حال می توانیم با ساختار دفاعی خوب و ضد حملات در جام جهانی موفق باشیم. 

گفتنی است؛ جام رمضان به تهیه کنندگی علی صادقی و با اجرای محمد مقدم و زیبا بنماران در شب های ماه میهمانی خدا، حوالی ساعت 23:45 تا 01:30 از شبکه «شما» پخش می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *