فصل دوم «آقای قاضی» آغاز شد

13:02 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۷۵۱
فصل دوم «آقای قاضی» آغاز شد
اولین قسمت از فصل دوم سریال «آقای قاضی» شب گذشته روی آنتن رفت.

خبرگزاری میزان - اولین قسمت از فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» شب گذشته پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

قسمت دوم این مجموعه امشب جمعه ۲۸ اردیبهشت پخش می‌شود و پس از این هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

در قسمت اول فصل دوم سریال که قرار است به جنبه‌هایی از زندگی شخصی آقای قاضی هم بپردازد، آقای قاضی به دلیل درگذشت دخترش انگیزه‌ای برای ادامه ندارد و قصد دارد از کارش استعفا دهد.

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است همچون فصل گذشته به موضوع پرونده‌های قضایی و حل و فصل آن توسط بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها بپردازد.  

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با تفاوت‌هایی نسبت به فصل اول ساخته شده است.
 
یکی از تفاوت‌های فصل دوم «آقای قاضی» روایت رخداد‌هایی است که در راهرو‌ها و فضا‌های پیرامونی صحن دادگاه شکل می‌گیرد.  

فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سید حسام‌الدین حسینی ساخته شده و سید محمد حسینی سرپرستی گروه نویسندگان را برعهده دارد.  

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مجری طرح: میثم مهدوی‌راد، دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، تدوین: حسین نشاطی، طراح صحنه: محسن نصراللهی.

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است که توسط مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است.  

در این فصل از مجموعه «آقای قاضی» نیز مرکز رسانه قوه قضاییه همچون فصل اول به عنوان ناظر و حامی با سازمان صداوسیما همکاری داشته است.

 

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *