بازگشت کارگردان یازده یار اوشن به سینما پس از چهار سال+عکس

16:00 - 13 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۶۷۰
"استیون سودبرگ" کارگردان مطرح هالیوود که آثاری همچون "یازده یار اوشن"، "سولاریس"، "چه" و "آلمانی خوب" را در کارنامه دارد پس از چهار سال فاصله گرفتن از سینما تصمیم به ساخت فیلمی تازه را گرفته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "استیون سودبرگ" کارگردان مطرح هالیوود که آثاری همچون "یازده یار اوشن"، "سولاریس"، "چه" و "آلمانی خوب" را در کارنامه دارد پس از چهار سال فاصله گرفتن از سینما تصمیم به ساخت فیلمی تازه را گرفته است.
 
استیون سودربرگ بالاخره و پس از سالها سکوت با فیلم "لوگن خوش‌شانس" به سینما بازگشته و منتقدان اعتقاد دارند که این بازگشت مقتدرانه خواهد بود.
 
لوگان خوش شانس
 
"چنینگ تاتم"، "آدام درایور" و "رایلی کیا" در این فیلم نقش برادرانی را بازی می‌کنند که می‌کوشند با اجرای یک سرقت بزرگ در جریان مسابقه‌ی کوکاکولا ۶۰۰ در پیست موتور شارلوت بر نفرین خانوادگی‌شان فائق آیند.
 
با توجه به مضمون و داستان این فیلم باید در انتظار اتفاقی همشکل با یازده یار اوشن بود. فیلمی که در زمان خود موفقیت‌های فراوانی را به دست آورد.
 
علاوه بر سه بازیگر معرفی شده دنیل کریگ، هیلاری سوانک، کاترین واترستن و کیتی هولمز هم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
 
 لوگان خوش شانس

سودربرگ چندی پیش طی مصاحبه‌ای گفته بود: هیچ کس خوب لباس نمی‌پوشد. هیچ کس چیز خوبی در اختیار ندارد. آن‌ها هیچ پولی هم ندارند و هیچ فناوری هم در دست‌شان نیست. همه‌اش کش پلاستیکی است و این همان چیزی است که فکر می‌کنم موضوع بامزه و خنده‌دار درباره‌اش همین است. این فیلم نسخه‌ای از مجموعه‌ی اوشن است که روی بلوک‌های سیمانی محوطه‌ی جلوی خانه‌ی شما بنا شده است.
 
"لوگن خوش شانس" با سرمایه گذاری کمپانی "بلیکر استریت" از 18 اوت 2017 در سینما‌ها اکران خواهد کرد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *