"روز انتخاب" عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن در روز انتخابات

12:15 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۹۲۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ویژه برنامه «روز انتخاب» همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود .
به گزارش گروه فرهنگی ؛ ویژه برنامه «روز انتخاب» همزمان با آغاز رأی گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 7 اسفند‌ماه به صورت زنده و مستقیم از ساعت 8 صبح تا پایان رأی گیری به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
 
این ویژه برنامه که حدود 13 ساعت البته درصورت عدم تمدید رأی گیری به طول خواهد کشید در 3 بخش (از 8 صبح تا اذان ظهر- اذان ظهر تا اذان مغرب و اذان مغرب تا پایان رای گیری) از استودیو پخش شبکه قرآن تقدیم بینندگان خواهد شد .
 
در این برنامه با جایگاه استقرار شبکه در صندوق اخذ رای امامزاده صالح (ع) تجریش ارتباط های زنده و مستقیم برقرار و همچنین تصاویری از دیگر جایگاههای اخذ رای پخش خواهد شد.
 
چهره های قرآنی و کارشناسان مذهبی اعم از : حجج اسلام غیاث ،  خاموشی و رشاد و همچنین مهدی قره شیخلو (رئیس سازمان دارالقرآن) ، استاد ابوالفضل بهرام پور ، دکتر ساسان شاه ویسی و ... از مهمانان درنظر گرفته شده برای این برنامه می باشند که به صورت حضوری و تلفنی به بحث پیرامون انتخابات و انتخاب اصلح خواهند پرداخت .
 
ضمن اینکه مهدی بهمنی از گویندگان رادیو با حضور در استودیو پخش "روز انتخاب" به صورت زنده و مستقیم ، اطلاعیه های وزارت کشور و بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل پیرامون انتخابات را قرائت خواهد کرد .
 
پلی بک های مرتبط در خصوص انتخاب صحیح و موضوع حضور و حماسه و نیز ارتباط با رادیو قرآن در راستای هم افزایی بیشتر رسانه ای از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در این برنامه می باشد .
 
"روز انتخاب" با تهیه کنندگی مرتضی طمقائیل کاری از گروه مناسبتها و مسابقات شبکه قرآن سیماست که با اجرای محمد هادی صلجو ، دکتر اسماعیل عاکفی و دکتر احمد شفازاده (در3 بخش ذکر شده) به روی آنتن خواهد رفت.
 
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *