آگاه سازی و توجه به رفتار سازمانی و حرفهای
خبرگزاری میزان- تویسرکانی تبیین سیاستهای سازمانی و آگاه سازی کارکنان و توجه به رفتارهای حرفهای و عمومی توسط دفتر آموزش و پژوهش و سایر حوزههای متولی را خواستار شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم آغازین دوره آموزشی زندگی موفق که با حضور بانوان شاغل در ستاد سازمان برگزار شد ضمن تاکید بر جایگاه نیروی انسانی در هر سازمان گفت: توجه به منابع انسانی در هر دستگاه بعنوان ستون فقرات و نیروی محرکه سازمانی امری اساسی است و اگر سازمانی بخواهد به اهداف خود دست یابد؛ باید توجه ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار خود قرار دهد.
وی ایجاد انگیزش در نیروی انسانی را یکی از هنرهای مدیریت دانست و افزود: با توجه به این که سازمان ثبت اسناد یک سازمان حاکمیتی بوده و برحسب ماهیت خود با طیف گسترده ای از مردم سر و کار دارد؛ ایجاد انگیزه های معنوی و مادی در نیروی انسانی می تواند موجب تسهیل ارائه خدمات به مردم گردد و موانع بزرگ را از پیش روی سازمان بردارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلب رضایت الهی را در خدمت به مردم و جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: بدون شک توجه به رفتار سازمانی و حرفه ای می تواند در رفتار عمومی ما تاثیر گذار بوده و نمی توان رفتار عمومی و سازمانی را از هم جدا دانست و این دو بخش دارای تاثیر متقابل بر یکدیگرند.
وی سازمان ثبت را سازمانی در حال تحول و گذار خواند و اذعان کرد: تسریع خدمات رسانی به مردم و تسهیل موانع از سیاست های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و بدیهی است توجه به این امور به عنوان باقیات صالحات می تواند ما را از موانع موجود عبور دهد.
تویسرکانی ضمن تاکید بر جایگاه و نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمان افزود: با توجه به این که بخش عمده ای از مسئولیت های سازمانی بر عهده این همکاران است قطعاً پرداختن به بایدها و نبایدها و تمرکز بر روی اهداف سازمانی توسط این طیف از کارکنان سازمان می تواند باعث کارآمدی هرچه بیشتر سازمان و تسریع در ارائه خدمات و به تبع آن تحقق بهتر و سریع تر اهداف سازمان در مسیر گذار از ثبت سنتی به ثبت نوین گردد.
انتهای پیام/
وی ایجاد انگیزش در نیروی انسانی را یکی از هنرهای مدیریت دانست و افزود: با توجه به این که سازمان ثبت اسناد یک سازمان حاکمیتی بوده و برحسب ماهیت خود با طیف گسترده ای از مردم سر و کار دارد؛ ایجاد انگیزه های معنوی و مادی در نیروی انسانی می تواند موجب تسهیل ارائه خدمات به مردم گردد و موانع بزرگ را از پیش روی سازمان بردارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلب رضایت الهی را در خدمت به مردم و جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: بدون شک توجه به رفتار سازمانی و حرفه ای می تواند در رفتار عمومی ما تاثیر گذار بوده و نمی توان رفتار عمومی و سازمانی را از هم جدا دانست و این دو بخش دارای تاثیر متقابل بر یکدیگرند.
وی سازمان ثبت را سازمانی در حال تحول و گذار خواند و اذعان کرد: تسریع خدمات رسانی به مردم و تسهیل موانع از سیاست های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و بدیهی است توجه به این امور به عنوان باقیات صالحات می تواند ما را از موانع موجود عبور دهد.
تویسرکانی ضمن تاکید بر جایگاه و نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمان افزود: با توجه به این که بخش عمده ای از مسئولیت های سازمانی بر عهده این همکاران است قطعاً پرداختن به بایدها و نبایدها و تمرکز بر روی اهداف سازمانی توسط این طیف از کارکنان سازمان می تواند باعث کارآمدی هرچه بیشتر سازمان و تسریع در ارائه خدمات و به تبع آن تحقق بهتر و سریع تر اهداف سازمان در مسیر گذار از ثبت سنتی به ثبت نوین گردد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *