هنرمندانه ترین خلاقیت در تبلیغات + عکس
خبرگزاری میزان - وقتی که صحبت از تبلیغات در قرن حاضر میشود، نمیتوان نامی از تبلیغات اینترنتی نیاورد.
خبرگزاری میزان -
پرونده زیر روایت نمونه ای از این تبلیغات هوشمندانه اینترنتی است.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
به گزارش به نقل از تابناک، تبلیغاتی که مزایای بسیاری در خود دارد: ارزان ، فراگیر، ماندگار، هوشمندانه،شبانه روزی است، هر زمان که کاربر بخواهد، قابل تغییر است و ... کارکرد این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پر رنگ تر میشود. شاهد این امر بررسی رشد تبلیغات اینترنتی در بحران مالی کنونی (سال 2015) است.
البرت لاسکر را عنوان پدر تبلیغات نوین معرفی میکنند لاسکر در دهه 1920 تبلیغات را اینگونه تعریف میکند (تبلیغات عبارت از فروشنده در پشت دستگاه چاپ) آنچه مابه عنوان تبلیغات نو و جدید میشناسید ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوائل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد زمان ظهور آژانسهای تبلیغاتی به صورت سازمان یافته و به وجود آمدن مجلات و کتابهای تبلیغاتی در سال 1930 مجله عصر تبلیغات گشایش یافت این مجله به صورت رنگی چاپ میشد.
البرت لاسکر را عنوان پدر تبلیغات نوین معرفی میکنند لاسکر در دهه 1920 تبلیغات را اینگونه تعریف میکند (تبلیغات عبارت از فروشنده در پشت دستگاه چاپ) آنچه مابه عنوان تبلیغات نو و جدید میشناسید ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوائل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد زمان ظهور آژانسهای تبلیغاتی به صورت سازمان یافته و به وجود آمدن مجلات و کتابهای تبلیغاتی در سال 1930 مجله عصر تبلیغات گشایش یافت این مجله به صورت رنگی چاپ میشد.
پرونده زیر روایت نمونه ای از این تبلیغات هوشمندانه اینترنتی است.
1.آگهی یک موسسه اموزش زبان! "زبان خود را تقویت کنید"
2.تبلیغ خلاقانه چسب قطره ای / اشاره به قدرت بالای این محصول
3.تبلیغات ضد سیگار
4.تبلیغ خلاقانه کرم "نیوآ"/ اشاره به قدرت این محصول در از ین بردن اثر جوش
5.تبلیغ خلاقانه غذای حیوانات خانگی/ اشاره به مغزی و مقوی بودن این محصول
6. تبلیغ خلاقانه کلینیک لاغری/ چاق وارد ولاغر خارج شوید
7. تبلیغ خلاقانه جارو برقی
8. تبلیغ خلاقانه داروی آرام بخش
9. تبلیغ خلاقانه قهوه/ با مفهوم بیداری با قهوه
10. تبلیغ چاقو و ادعای قدرت تیزی و دقت در برش
11. تبلیغ قدرت بالای یک حشره کش!
12.تبلیغ سس کم چرب
13.تبلیغ خلاقانه ماشین جیپ/ اشاره به قدرت کوهپیمایی این خودرو
2.تبلیغ خلاقانه چسب قطره ای / اشاره به قدرت بالای این محصول
3.تبلیغات ضد سیگار
4.تبلیغ خلاقانه کرم "نیوآ"/ اشاره به قدرت این محصول در از ین بردن اثر جوش
5.تبلیغ خلاقانه غذای حیوانات خانگی/ اشاره به مغزی و مقوی بودن این محصول
6. تبلیغ خلاقانه کلینیک لاغری/ چاق وارد ولاغر خارج شوید
7. تبلیغ خلاقانه جارو برقی
8. تبلیغ خلاقانه داروی آرام بخش
9. تبلیغ خلاقانه قهوه/ با مفهوم بیداری با قهوه
10. تبلیغ چاقو و ادعای قدرت تیزی و دقت در برش
11. تبلیغ قدرت بالای یک حشره کش!
12.تبلیغ سس کم چرب
13.تبلیغ خلاقانه ماشین جیپ/ اشاره به قدرت کوهپیمایی این خودرو
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *