بدهی‌های وزارت نیرو شناور است/ دنبال بازار جدید هستیم

14:57 - 17 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۱۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - وزیر نیرو در خصوص میزان بدهی‌های وزارت نیرو گفت: این بدهی‌ها ثابت نیست و به صورت شناور افزایش و کاهش می‌یابد؛ امیدواریم درقالب طرح هدفمندی یارانه ها به تعادل میان هزینه‌ها و درآمد برسیم.
یه‌گزارش ، حمید چیت‌چیان امروز (یکشنبه) در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: در زمان حاضر صنعت برق کشور از بلوغ خوبی برخوردار است و در این نمایشگاه به دنبال چند هدف هستیم.

وی گفت: هم‌اکنون محصولات و تجهیزات ساخت ایران در 25 یا 26 کشور جهان در حال عرضه است و در شبکه‌های برق و خطوط انتقال آن کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چیت‌چیان با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای یافتن بازارهای جدید جهانی است، گفت: با حضور شرکت‌های خارجی می‌توانیم از فناوری‌های روز دنیا مطلع شده و با ایجاد همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی به ارتقای محصولات داخلی کمک نموده و تبادل اقتصادی بیشتری را با جهان داشته باشیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه دنبال بازارهای جدید هستیم، افزود: بسیاری از کسانی که نیازمند تجهیزات برق هستند مانند کارخانجات فولاد و سایر کارخانجات صنعتی، ممکن است اطلاع کافی از تجهیزات ساخت داخل نداشته باشند و این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی صنایع داخلی با تجهیزات داخلی نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه هر ساله رشد صعودی داشته و همه ساله در این نمایشگاه شاهد عرضه محصولات برتر با کیفیت به‌روز شده دنیا هستیم.

چیت‌چیان در ادامه گفت: همه ساله شرکت‌های مختلف محصولات متنوع و باکیفیت با کاربردهای مختلف را در نمایشگاه عرضه می‌کنند تا بتوانند نیاز داخلی صنعت برق کشور را تأمین نمایند.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود 110 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور داشتند که امسال با افزایش چشمگیری این حضور به 200 شرکت خارجی از 24 کشور جهان و 341 شرکت ایرانی رسید.

وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران فرصت‌های جدیدی را در زمینه‌های توسعه صنعت برق و مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم کند.

وی در خصوص میزان بدهی‌های وزارت نیرو گفت: این بدهی‌ها ثابت نیست و به صورت شناور افزایش و کاهش می‌یابد؛ امیدواریم درقالب طرح هدفمندی یارانه ها به تعادل میان هزینه‌ها و درآمد برسیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *