"برگرکینگ" آمریکا هم رسماً وارد ایران شد + سند
خبرگزاری میزان - شرکت برگرکینگ، رقیب آمریکایی مک دونالد در ایران با تابعیت آمریکایی ثبت شد.
خبرگزاری میزان -
شعبههایی منسوب به این برند در بازار ایران مشاهده میشود اما هنوز مشخص نیست که آیا نمایندگی اصلی این برند بوده یا صرفا اقدام به نصب تابلو کره اند.
براساس قانون صنفی، یک شرکت خارجی در صورتی میتواند مجوز صنف را از اتحادیهها و وزارت صنعت دریافت کند که مقدمات لازم را برای دریافت تابعیت طی کرده و مجوز کار داشته باشد. علاوه بر این، مجوزهای صنفی برای کالاهای بادوام و غیر مصرفی صادر می شود.
پیش از این خبرهایی مربوط به ثبت شرکت مکفلری و کیاف سی آمریکا در ایران منتشر شده بود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از جام نیوز، شرکت برگرکینگ نام برند فست فود آمریکایی و رقیب شرکت مک دونالد است که بر اساس اسناد روزنامه رسمی کشور، در ایران ثبت شده است.
نکته جالب در ثبت این شرکت، مالکیت با تابعیت آمریکایی است. ورود کالاهای
مصرفی آمریکایی یا هر کشور دیگر علاوه بر اینکه باعث خروج ارز زیادی از
کشور شده، باعث ورود فرهنگ و سبک زندگی غربی به کشور میشود.
بر اساس سند زیر، بر گفته شده از روزنامه رسمی کشور، این شرکت در بهمن ماه سال گذشته در ایران ثبت شده است.
شعبههایی منسوب به این برند در بازار ایران مشاهده میشود اما هنوز مشخص نیست که آیا نمایندگی اصلی این برند بوده یا صرفا اقدام به نصب تابلو کره اند.
براساس قانون صنفی، یک شرکت خارجی در صورتی میتواند مجوز صنف را از اتحادیهها و وزارت صنعت دریافت کند که مقدمات لازم را برای دریافت تابعیت طی کرده و مجوز کار داشته باشد. علاوه بر این، مجوزهای صنفی برای کالاهای بادوام و غیر مصرفی صادر می شود.
پیش از این خبرهایی مربوط به ثبت شرکت مکفلری و کیاف سی آمریکا در ایران منتشر شده بود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *