داورزنی:باید دوباره لبخند رضایت را بر لبان مردم ایران بنشانیم

20:41 - 22 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۸۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - رئیس فدراسیون والیبال گفت‌: مهمترین هدف هشت سال گذشته والیبال ایران، در مسابقات انتخابی المپیک در سال آینده خلاصه می شود.
به گزارش گروه ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از مطرح شدن اخباری در خصوص قطع همکاری اسلوبودان کواچ با فدراسیون والیبال ایران، محمدرضا داورزنی گفت: تا کنون سه جلسه رسمی برای بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در جام جهانی داشته ایم و به نتایج خوبی هم رسیدیم؛ نقطه نظرات خوبی را دریافت کردیم و همچنان در حال بررسی راه حل هایی هستیم که ارائه شده است.

داورزنی با بیان اینکه همه نتایج این جلسات و نقطه نظرات ارائه شده در جلسه یکشنبه هیئت رئیسه بررسی دوباره و جمع بندی نهایی می شود گفت: در هیات رئیسه همه این راهکارها مورد بررسی قرار می دهیم و در نهایت به یک نقطه نظر مشترک می رسیم.

وی افزود: نمی توان همه نقاط ضعف ها را از سوی یک نفر ببینیم و فقط یک نفر را مقصر بدانیم، نمی خواهیم به طور سطحی از مسائل بگذریم. می خواهیم مشکل اصلی تیم ملی را پیدا و آن را درمان کنیم.

داورزنی ادامه داد:  باید با کواچ هم مذاکراتی داشته باشیم و نظر وی را هم بشنویم؛ همه تلاشمان را می کنیم تا قبل از آغاز لیگ برتر به یک جمع بندی نهایی برسیم و پس از آن با کواچ هم مذاکراتی انجام می دهیم و در نهایت سرفرصت و با دقت کامل تصمیم نهایی را می گیریم.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه هرگز نمی خواهیم با عجله تصمیم بگیریم گفت: این موضوع تصمیم مهمی است؛ باید در کمال دقت و از روی حوصله در این خصوص تصمیم گیری کنیم. مهمترین هدف والیبال ایران در هشت سال گذشته در مسابقات انتخابی المپیک در سال آینده خلاصه می شود. هر آنچه که می توانیم باید انجام دهیم تا به یک راه حل مطمئن و عالی برسیم. چرا که باید به مردم و علاقمندان والیبال پاسخگو باشیم.

داورزنی افزود: باید کاری کنیم تا دوباره بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان مردم ایران بنشانیم. از همه خانواده والیبال به ویژه اصحاب رسانه می خواهم در این راه ما را یاری کنند تا بتوانیم با کنترل جو و افکار عمومی،  فضای مناسبی را برای تصمیم گیری درست ایجاد کنیم و به کمک هم بتوانیم به بهترین راه حل ممکن برسیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *