حدود 60 درصد از تقاضاهای مردمی در سفرهای رئیسجمهور پاسخ داده شد
خبرگزاری میزان-معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از دو میلیون و 100هزار تقاضا و نیازمندیهای مردم که در 22 سفر هیات دولت به استان های کشور ازطریق مرکز ارتباطات مردمی به ثبت رسید، به حدود 60 درصد آنها پاسخ داده شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ،محمد شریعتمداری روز یکشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست
جمهوری مازندران در ساری اظهار کرد: 300هزار مورد از تماسهای
ارتباط مردم در سفر هیات دولت، شکایت از بخشهای مختلف فعالیتهای
دولت،نهادهای غیر دولتی بوده است.
وی اضافه کرد: بیشترین تقاضاهای مردمی از دولت، ایجاد اشتغال و مشکلات بیکاری با 45درصد و کمک های مالی 25درصد است.
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: کمک های موردی برای بیماری های صعب العلاج بسیار اندک و سه درصد از تماس های مردمی به مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در زمینه اختلافات ملک و زمین است.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: سامانه 111 به عنوان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از سفر هیات دولت نیز به صورت منطقه ای در طول سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این اطمینان را به مردم می دهیم که همه تقاضاها پس از بررسی کارشناسی عملی می شود.
شریعتمداری ادامه داد: برخی از تقاضاها کلی و یا درخواست وام های کلان است که درصورت تایید به برخی از صندوق ها معرفی می شوند.
وی بیان داشت: اکنون بررسی تمام تقاضاهای باقی مانده که در سفر استانی دولت به ثبت رسیده است درجریان است.
مازندرانی ها خبر خوشی را از رئیس جمهوری میشنوند
معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه در سفر فردای رئیس جمهوری و هیات دولت مردم استان خبر خوشی را می شنوند،گفت: نیمی از طرح های نیمه تمام اولویت دار مازندران تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.
شریعتمداری گفت: قبل از سفر هیات دولت، جلسات متعددی با مسئولان و نخبگان استان مازندران با هدف شناسایی نیازمندی های توسعه ای استان برگزار شد.
وی بیان داشت: گروه اتاق فکر استان مازندران کمک خوبی به دولت کرده است تا هر گونه تعهدات دولت بر اساس ظرفیت سفر اجرایی شود.
رئیس جمهوری و هیات دولت فردا دوشنبه به مازندران سفر می کنند.
وی اضافه کرد: بیشترین تقاضاهای مردمی از دولت، ایجاد اشتغال و مشکلات بیکاری با 45درصد و کمک های مالی 25درصد است.
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: کمک های موردی برای بیماری های صعب العلاج بسیار اندک و سه درصد از تماس های مردمی به مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در زمینه اختلافات ملک و زمین است.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: سامانه 111 به عنوان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از سفر هیات دولت نیز به صورت منطقه ای در طول سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این اطمینان را به مردم می دهیم که همه تقاضاها پس از بررسی کارشناسی عملی می شود.
شریعتمداری ادامه داد: برخی از تقاضاها کلی و یا درخواست وام های کلان است که درصورت تایید به برخی از صندوق ها معرفی می شوند.
وی بیان داشت: اکنون بررسی تمام تقاضاهای باقی مانده که در سفر استانی دولت به ثبت رسیده است درجریان است.
مازندرانی ها خبر خوشی را از رئیس جمهوری میشنوند
معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه در سفر فردای رئیس جمهوری و هیات دولت مردم استان خبر خوشی را می شنوند،گفت: نیمی از طرح های نیمه تمام اولویت دار مازندران تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.
شریعتمداری گفت: قبل از سفر هیات دولت، جلسات متعددی با مسئولان و نخبگان استان مازندران با هدف شناسایی نیازمندی های توسعه ای استان برگزار شد.
وی بیان داشت: گروه اتاق فکر استان مازندران کمک خوبی به دولت کرده است تا هر گونه تعهدات دولت بر اساس ظرفیت سفر اجرایی شود.
رئیس جمهوری و هیات دولت فردا دوشنبه به مازندران سفر می کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *