1. یک فایل جدید ایجاد کنید یا یک فایل ورد را باز کنید. یک متنی را انتخاب کنید و بعد در تب Home روی کلید Font dialog box کلیک کنید.
2. هر تنظیماتی که قصد دارید بر روی تمام ساناد از این به بعد به صورت اتوماتیک اعمال شود را از طریق این صفحه انتخاب کرده و بر روی گزینه Set As Default کلیک کنید.
3. یک پنجره جدید همانند تصویر زیرباز شده و از شما می پرسد که آیا می خواهید این حالت پیش فرض فقط برای این فایل باشد یا برای همیشه ؟ که شما گزینه دوم که برای همیشه است را انتخاب کنید. سپس فایل را ببنید و یک فایل جدید باز کنید . مشاهده می کنید که تغییرات بر روی اسناد جدید بدون تنظیم دوباره اعمال می شود.
/
خبرگزاری
میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما
به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای
منتشر میشود.