ضعف خودروسازان صدای وزیر صنعت را هم در آورد

16:13 - 16 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۳۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به شبکه خدمات پس از فروش،‌ بر تحول بیشتر در این خصوص و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.


حسین
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
ماشین ن فرغون ماشین صفر از شرکت تحویل گرفتم باورکنید دوست ندارم سوارشم از بس خرابه .پراید هم تا 88خوب بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *