سعی میکنیم قیمت خودرو را بالا نبریم
خبرگزاری میزان - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم، حاصل یک فرآیند و نیازمند زمان است.
به گزارش ، هاشم یکه زارع افزود: ما به عنوان تولید کننده مسئول هستیم خودرویی با کیفیت نزدیک به سطح جهانی محصول عرضه کنیم، اما این هدف نیازمند زمان است.
وی کیفیت محصول را حاصل کیفیت قطعات و فرایند تولید دانست و گفت: تمرکز ویژه روی قطعه سازی داریم و در دو سه ماه اخیر با 10سازنده ای که کیفیت مورد نظر ایران خودرو را تامین نمی کردند، قطع همکاری کردیم.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و فناوری های سطح بالا در مرکز توسعه محصولات، همه زیرساخت ها و زمینه های لازم برای خودروساز شدن را داریم.
یکه زارع موتور، گیربکس و استایل خودرو را از جمله مواردی ذکر کرد که ایران خودرو در آن ها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما می توانیم در سطح جهان به عنوان یک خودروساز شناخته شویم.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.411» در پایان امسال و عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.502» درسال آینده خبر داد و تحقیق و توسعه قوی را از جمله امکانات ایران خودرو دانست.
وی افزود: با شرکت های خارجی در حال مذاکره هستیم و قراردادهای جوینت ونچر (همکاری مشترک) به صورت 50 – 50 داریم که بر اساس آن 30درصد تولیدات مشترک به بازارهای خارجی صادر می شود.
یکه زارع ادامه داد: در زمینه پلاتفرم هم اقدامات مهمی صورت گرفته و تا دوسال دیگر پلتفرم جدید ایران خودرو حاصل همکاری با شرکت های ایتالیایی و کره ای آماده خواهد شد که روی این پلاتفرم استایل های متناسب با فرهنگ و سلیقه مردم ایران قرارخواهد گرفت.
وی خواستار بهره گیری مشتریان از تسهیلات خرید خودرو شد و با بیان اینکه دولت کمک کند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند، افزود: در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده تصمیم جدی لازم است و چنان چه امسال 200هزار خودروی فرسوده را جایگزین کنیم هم در مصرف سوخت و هم در آلایندگی تاثیر دارد.
هیچ خودروسازی قصد گران کردن ندارد
وی یادآور شد: هیچ خودورسازی مایل به افزایش قیمت نیست اما ایران خودرو سعی می کند با همین قیمت های موجود، کیفیت بالاتری را در محصولات خود ارایه دهد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال شش هزار دستگاه خودروی سواری به بازارهای جهانی صادر کرده و این تعداد تا پایان سال به 20 هزار دستگاه افزایش می یابد.
انتهای پیام/
وی کیفیت محصول را حاصل کیفیت قطعات و فرایند تولید دانست و گفت: تمرکز ویژه روی قطعه سازی داریم و در دو سه ماه اخیر با 10سازنده ای که کیفیت مورد نظر ایران خودرو را تامین نمی کردند، قطع همکاری کردیم.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و فناوری های سطح بالا در مرکز توسعه محصولات، همه زیرساخت ها و زمینه های لازم برای خودروساز شدن را داریم.
یکه زارع موتور، گیربکس و استایل خودرو را از جمله مواردی ذکر کرد که ایران خودرو در آن ها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما می توانیم در سطح جهان به عنوان یک خودروساز شناخته شویم.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.411» در پایان امسال و عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.502» درسال آینده خبر داد و تحقیق و توسعه قوی را از جمله امکانات ایران خودرو دانست.
وی افزود: با شرکت های خارجی در حال مذاکره هستیم و قراردادهای جوینت ونچر (همکاری مشترک) به صورت 50 – 50 داریم که بر اساس آن 30درصد تولیدات مشترک به بازارهای خارجی صادر می شود.
یکه زارع ادامه داد: در زمینه پلاتفرم هم اقدامات مهمی صورت گرفته و تا دوسال دیگر پلتفرم جدید ایران خودرو حاصل همکاری با شرکت های ایتالیایی و کره ای آماده خواهد شد که روی این پلاتفرم استایل های متناسب با فرهنگ و سلیقه مردم ایران قرارخواهد گرفت.
وی خواستار بهره گیری مشتریان از تسهیلات خرید خودرو شد و با بیان اینکه دولت کمک کند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند، افزود: در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده تصمیم جدی لازم است و چنان چه امسال 200هزار خودروی فرسوده را جایگزین کنیم هم در مصرف سوخت و هم در آلایندگی تاثیر دارد.
هیچ خودروسازی قصد گران کردن ندارد
وی یادآور شد: هیچ خودورسازی مایل به افزایش قیمت نیست اما ایران خودرو سعی می کند با همین قیمت های موجود، کیفیت بالاتری را در محصولات خود ارایه دهد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال شش هزار دستگاه خودروی سواری به بازارهای جهانی صادر کرده و این تعداد تا پایان سال به 20 هزار دستگاه افزایش می یابد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
خودروهای مونتاژ(تولید)کارخانه های ایران ازجمله سایپا استانداردلازم را ندارندلطفا"توجه فرمائید:اینجانب اگرخودروی ایرانی نمیخریدم به بی کیفیتی و.... آن پی نمی بردم این دومین خودروی تیبا هست که خریداردومین تیبا شرکت سایپامورخ93/7/7هستم بگذریم که خودروی قبلی هیچ وفانکردبعدازتحویل خودروی دوم به اینجانب ، متوجه شدم ترمزدستی کلا"خراب است که مورخ93/7/8درنمایندگی2سایپاپذیرش وکلا"قطعات ترمزدستی عوض نمودندونامه شکایت واعتراض ودرخواست تعویض خودروی به سایپایدک تحویل دادم ولی هیچ ترتیب اثری ندادندگفتندتولیدشان همین است و....بااین وضعیت این خودرو بی کیفیت ترین وناامن ترین وازنظرفنی بیشترین ایرادات رادارد وهیچ رضایتی ازآن ندارم وهمیشه درگیررفع ایرادات آن ومراجعه درهردفعه کمترازیک ماه به نمایندگی می باشم چون درعرض12ماه ازتحویل خورو(93/7/7)بیش از18باربرای رفع ایرادات خودروبه نمایندگی ها مراجعه وهردفعه بیش از2روزخودرودرنمایندگی درتعمیرگاه مانده است بازهم هرروزبدترازروزقبل می باشد ودرهرمراجعه هزینه های زیادی رودستم می گذاردوروزبه روزبدترمی شودوایرادات جدیدی بوجودمی آیدازجمله نشانگرساعت یک خطش حذف شده وموکت کف خودروقلمبه شده ورنگ خودروکیفیت مناسب نداردوکنده می شودوترک ایجادنموده است لنت ها درعرض چندماه خراب شدندوباتقبل هزینه درست نمودندوصفحه کلاچ بزودی خراب شدوخرج دست ماگذاشت واکثرقطعات خودروگارانتی نداردوپولش راازمشتری می گیرندوسنسورترمزچرخهابااینکه گارانتی داشت به حساب مشتری محاسبه نمودندخودروبعدازمدتی جوش می آوردودرجه آمیربالامی رودودرجه گازخودروخودبخوددرموقعئ توقف بالامی رودوروی درجه 3و4حرکت می کندودهها مورددیگر که مجاال ذکرآنهانیست درمرحل نهائی خودروبدلیل ایرادات مذکوردرنمایندگی2سایپامیدان آذری مورخ30/6/94پذیرش نمودندایرادت قبلی رفع نشدکه هیچ، بدلیل عدم کارکردتعویض دنده هاگفتندصفحه گلاچ بایدتعویض شودآنهم به حساب مشتری که بیش از300هزارتومان خرج داردلازم به ذکراست درنوبت های گذشته نیزمبالغ زیادی پرداخت شده است درحالیکه خودروبیش از32هزارکیلومتر کارنکرده است علاوه براینها بدلیل عدم وجود فندک که خراب شده بودتعویض نکردندومیل تعادل چپ وراست چرخها جلودوماه قول تعویض داده اندبخاطرعدم وجودقطعه (بقول خودشان)ازانجام آن خودداری می نمایندتازمان گارنتی خودروتمام شوداین است مسئولیت پذیری شرکت خودروسازی سایپاو....وبااین وضعیت فقطبانوبت اینترنتی پذیرش می کنندوهیچ ترتیب اثر به خودروهای گارانتی بااشکالات فنی زیادنمی دهندونوبت اینترنتی هم بعداز20تا30روزمی باشد ومسئولین هم پاسخگونیستندورفع مسئولیت می کنندوگرفتاری های دیگری برای خریداران بوجودمی آورندوکنترل حین تحویل توسط مشتری یعنی چی؟ از کجا طرف مدت 5 دقیقه باید فهمید که خودرو سالمه یا نه . برای تست رنگ باید هر نفر یک الکومتر با خودش بیاره. برای تست گیربکس و صفحه کلاج و مشکلات مکانیکی باید دستگاه دیاگ همراش باشه. وعلهذا.خودرو معیوب ، ضرر و زیان وصرف وقت و هزینه و انرژی و استهلاک سرمایه و اعصاب خوردی مردم رو کی جبران میکنه ؟ ؟ میدونید چقدر باید تو این نمایندگی و اون شرکت وادارات تابعه خودروسازان بری و بیای آخرشم خسته بشی ونفرین پشت سرشان نثارکنی وبعدازاتمام گارانتی خودروکه24ماه ویا40هزارکیلومترکارکردمی باشدخودروسازان نفس تازه می کشندولی خریداران را بیشتردرعذاب ورنجش فرومی برند وخودروهای بی کیفیت و....دست مردم می ماند ولاغیرو....
ما صحبت از بالا بردن کیفیت و پایین آمدن قیمت و توقف تولید خودروهای قدیمی داریم آقای مدیر عامل درجواب میگوید قیمت ها را فعلا بالا نمیبریم !!!!!!! بس دیگه
هنوز دیر نشده ، ابتدا عذرخواهی کنید ، سپس کیفت را بالا ببرید و از تولید خودروهای قدیمی دست بردارید
چرا تا الان کاری نمی کردید؟
اگه مشتري حق داره چرا خدمات پس از فروش شما اينقدر بده اگه مشتري حق داره چرا جعبه فرمان سمند مدل 90 كه همه ميدونند كه مشكل داره هيچ كاري براش انجام نشده و در مقابل تعويض آن مبلغ ميليوني مي خوان او ن هم در دوره كارانتي
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *