پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی از سازمان امور مالیاتی الکترونیکی میشود
خبرگزاری میزان- رئيس كانون سردفتران و دفترياران از دريافت كليه استعلامات موضوع ماده 187 قانون ماليات هاي مستقيم دفاتر اسنادرسمي شهر تهران به صورت الكترونيكي خبر داد و گفت: 15 دفتر اسنادرسمي شهر تهران به صورت پايلوت براي دريافت استعلامات دارايي به صورت الكترونيكي برگزيده شده اند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، محمدرضا دشتي اردكاني در جلسه مشترك با حضور مديران سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، وزارت امور اقتصاد ودارايي، سازمان امور مالياتي كشور و كانون سردفتران و دفترياران اظهارکرد: بعد از بررسي عملكرد اين دفاتر اسنادرسمي، مقرر شد از 18 مهرماه تمامي دفاتر اسنادرسمي شهر تهران به اين طرح بپيوندند و همه دفاتر بايد پاسخ استعلامات خود را به صورت الكترونيكي دريافت كنند.
رييس كانون سردفتران و دفترياران با بيان اينكه تا پايان آبان ماه موارد خاص بررسي و رفع خواهد شد،اضافه كرد: اين پاسخ با كد 12 رقمي كه سازمان امور مالياتي كشور اعلام كرده در سامانه ثبت آني دريافت مي شود و احيانا اگر مشكلي وجود داشته باشد، به صورت دستي هم پاسخ داده خواهد شد.
وي تصريح كرد: از اول آذرماه پاسخ كليه استعلامات دفاتر اسنادرسمي از سازمان امور مالياتي به صورت الكترونيكي خواهد بود.
انتهای پیام/
رييس كانون سردفتران و دفترياران با بيان اينكه تا پايان آبان ماه موارد خاص بررسي و رفع خواهد شد،اضافه كرد: اين پاسخ با كد 12 رقمي كه سازمان امور مالياتي كشور اعلام كرده در سامانه ثبت آني دريافت مي شود و احيانا اگر مشكلي وجود داشته باشد، به صورت دستي هم پاسخ داده خواهد شد.
وي تصريح كرد: از اول آذرماه پاسخ كليه استعلامات دفاتر اسنادرسمي از سازمان امور مالياتي به صورت الكترونيكي خواهد بود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *