رسیدگی به ۸۰ شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‌شود

11:46 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۷۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع به آن‌ها صادر شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *