فرآیند دریافت کارت آزمون استخدامی قوه قضاییه آغاز شد
فرآیند دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه آغاز شد.
خبرگزاری میزان -
- بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوهقضاییه میرساند، فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی کادر اداری قوهقضاییه آغاز شد؛ لذا داوطلبان میتوانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه با به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به چاپ آن اقدام کنند.
آزمون در روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار میشود.
ضمناً چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمیشوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کدرهگیری»، با وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراه خود (شماره تلفن زمان ثبتنام) نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام کنند.
داوطلبان گرامی توجه داشته باشند:
در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده کردند، و یا در کارت شرکت در آزمون دارای اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و ... باشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسابی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ (درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص مراجعه کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *