بازی «نیسان آبی» به بازار آمد
- طبق اعلام روابط عمومی فیلیمو، بازی نیسان آبی که توسط پلتفرم فیلیمو و استودیو بازیسازی مدریک طراحی شده است، با گذشت کمتر از دو هفته از رونمایی، بیش از ۲۰۰ هزار نصب ارگانیک در مایکت و ۲۰ هزار نصب ارگانیک فعال در کافه بازار داشته است و با این رقم، رکورد بیشترین نصب از صفحه اول مایکت در یک روز در سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرده است.
یک تیم ۲۴ نفره در یک بازه زمانی دو ماه و نیم، این بازی را طراحی و راهی بازار کردهاند. در نسخه اولیه این بازی، ۸ کاراکتر داستانی عرضه شده است و قابلیت به روز رسانی سریع دارد.
نیسان آبی، اولین بازی موبایلی است که از روی یک سریال ایرانی ساخته شده است و جذابیت تبدیل یک سریال به بازی برای مخاطبان فیلیمو و علاقهمندان به بازی باعث شده است تا نرخ نصب «نیسان آبی» به آمار بی سابقه ۸ هزار نفر در روز برسد. این آمار برای یک بازی تازه، بسیار چشمگیر و قابل توجه است.
شایان ذکر است که متوسط درخواست به روز رسانی سریعتر بازی معادل ۱ کامنت از هر ۳ کامنت گذاشته شده در مورد این بازی است.
نکته قابل توجه در مورد بازی «نیسان آبی» این است که «مایکت» این بازی را با وجود گذشت زمان کوتاهی از رونماییاش (کمتر از دو هفته) در نظرسنجی بهترین برنامه و بازی سال ۱۴۰۰ قرار داده است.
تولید و پخش فیلم و سریالهای مخاطبدار که از دل آنها بازی اختصاصی تولید میشود و با تعداد قابل توجهی از فروش مواجه میشود، نکته قابل توجه محصولات فیلیمو است.