پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار درخواست از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان پلیس تهران
- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول احمدی گفت: طی ۱۱ ماهه امسال، تنها از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ به بیش از ۲۱ هزار مورد درخواست کارکنان و شهروندان به صورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه اداری رسیدگی شد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید فرمانده انتظامی تهران امانتداری، سرعت و دقت، سرلوحه کار ما در پاسخگویی به درخواست شهروندان و همکارانمان است، گفت: سامانه ۱۴۷ بصورت تلفنی، مکتوب و حضوری درخواست همکاران را دریافت میکند که در سال جاری ۷۹۴ مورد پیام صوتی به این سامانه دریافت و اقدامات لازم در خصوص پیگیری و پاسخگویی به آنها انجام شده است.
مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اینکه هیات رئیسه فاتب و روسای پلیسهای تخصصی تهران همواره به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست مردم و همچنین همکارانمان هستند، گفت: در سال جاری هیات رئیسه و روسای پلیسهای تخصصی فاتب پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار مورد درخواست همکاران و شهروندانی بودند که با سامانه ۱۴۷ تماس گرفته بودند.
وی افزود: سامانههای مختلفی از جمله سامانه ۱۹۷ و سامانه ۱۴۷ آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست، سئوالات، پیشنهادات و ... شهروندان و همچنین کارکنان ناجا هستند، ضمن اینکه همواره در مراسم مختلف به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی شهروندان هستند.
بنده بازنشسته نیروهای مسلح هستم برای اشتغال زائی فرزندم مکانی موجود است که سالهاست مستاجرش پلیس +۱۰ می باشد مالک امتیاز به دلیل مشکلات حاضر است امتیاز خود راانتقال نماید ناظر پلیس +۱۰میگوید قابل انتقال نیست صاحب امتیاز باید انصراف بدهد وشما اگر درمنطقه نیاز بود در فراخوان شرکت کنید ایا تسهیلات دیگری هست که شامل بازنشستگان نظامی شود و بدون فراخوان باتوجه به اینکه فرزندم شرایط تعیین شده را دارد انتقال انجام شود؟